Gå til innhold

Hvor mange timer/minutter er dere ute?

TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om det hadde vært digg med sånn dame jeg? Begge like apatiske foran hver sin skjerm.

Hadde vært digg, kunne vi gått i party i WoW :thumbup:

Edit: jeg er ute hele dagen på jobb, altså hvertfall 7 timer hver dag.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er aldri ute. Sitter foran maskinen, trener på studio og går på skole - det er alt jeg gjør. Sitter vel 15 timer foran maskinen daglig. Minst.

Lenke til kommentar
ca 12-14 timer om dagen

Ditto.

Lurer på om det hadde vært digg med sånn dame jeg? Begge like apatiske foran hver sin skjerm.

dama mi sitter nesten like mye foran skjermen som meg, og jeg synes det er digg :) Spille litt WC3/WoW i ny og ne..

Ellers sitter jeg foran en skjerm fra kl. 07:45 til 23:00 hver dag.. ute er jeg vel bare på de 30 minuttene det tar å kjøre fra jobb og hjem og vice verca.

og, du, trådstarter.. 3 liter brus i uka er ingenting, det jeg drikker om dagen nesten det! :p

Lenke til kommentar

oi, lesefeil 2k...

ute ca 1 time om dagen, går til/fra bussen, er gjerne ute 8 timer hvis jeg kjører slalom eller 2-3 timer hvis jeg kjører rc-bil

eller hvis jeg er på ferie er jeg gjerne ute 24 timer om dagen :D

edit: endret alt

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Få se nå.. Jeg sover 8-10 timer på en god dag, det er 14 timer til rådighet til data. Så bruker jeg ca 1 time til mat og ca 1 time til å komme meg til/fra jobb.

Så... Rundt 12 timer foran skjermen.

Maks 0,5 time ute.

Dette merka jeg i går kveld da jeg fikk krampe i foten da jeg snudde meg for å se BigBrother.

Gjør fortsatt vondt:P

edit: Trådstarter? Kun 3 liter brus i uka? Og du klager på at du kanskje blir feit?

Du og du:P

Jeg drikker 3 til 5 liter Coca-Cola hver dag. Har prøvd å kutte ned, men er vanskelig.

Klarer meg 3-4 dager med kun 1 liter, før jeg går rett opp på 3-5 liter dagen igjen.

Ja ja... Spiser i det minste ikke godteri/sjokolade lenger da:P

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

I helger er jeg ofte på turneringer rundt om, så da blir det ofte 0 timer... De helgene jeg ikke er borte blir det 5-24 timer i døgnet (LAN k0r?).

På hverdager varierer det også mye om jeg trener eller ikke. Men i gjennommsnitt på hverdager er det vel en 4 timer ca...

Lenke til kommentar

Ute?? skal vi se.. 5min om morgenen(skrape bilen)

kjøre til jobb.. sitte inne foran pcen hele dagen til kl 4. Kjøre hjem..

Spise, kjøre til trening kjøre hjem... Overdriver jeg hvis jeg sier 20min??

Dæven det var lite! Menneh så trener jeg ca 1 1\2 time om dagen så det veier opp;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...