TanglewoodD Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Heisann, for et par månder siden, så leste jeg at en huleboer løpte i gjennomsnitt 5mil og løfte driiit mye osv. Derfor har jeg tenkt på hvor mye jeg sitter foran den teite datan. Antagelig så er det BARE skolen og butikken som gjør at jeg beveger på skinka mi.. Skolen har et par friminutt (ungdomskolen) og butiken tar 15min. Da altså er jeg ute MAX 2timer hver dag. Jeg har fått rykniginger i kroppen for at jeg ikke beveger mg. jeg har jo ingen sportslige aktiviteter. jeg har ikke gym engang! jeg er venn med gymlæreren, så jeg fikk "friluftsliv" Jeg veier 62kg, spiser cirka 800gram sjokolade i uka, drikker cirka 3liter brus i uka. Men jeg blir ikke feit av det da (heldigvis ) jeg blir sikkert litt feit da.. men hvor lenge sitter dere foran skjermen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ca 12-14 timer om dagen Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Sitter foran skjermen 8-10 timer hver dag, litt mindre når det er skoledag. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det kommer an på. Hverdager, ca. 4-5 timer. Helg, enten 8-10 timer eller ingenting. Kommer også an på om det er nok snø til å stå på ski på ukedagene. Er det nok blir det ski hele kvelden. Ellers blir det bare 1-2 timer trening pr. dag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg veier 62kg, spiser cirka 800gram sjokolade i uka, drikker cirka 3liter brus i uka. Men jeg blir ikke feit av det da (heldigvis ) jeg blir sikkert litt feit da.. Du er jo bare 14 år gammel og sannsynligvis ikke ferdig utvoks enda. Du skal se magen blåser seg ut om ett par år. Erfarte det sammme selv. On-topic: På en god dag: 16-18 timer. Men mer vanlig er vell 5-6 timer. Endret 29. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg veier 62kg, spiser cirka 800gram sjokolade i uka, drikker cirka 3liter brus i uka. Men jeg blir ikke feit av det da (heldigvis ) jeg blir sikkert litt feit da.. Du er jo bare 14 år gammel og sannsynligvis ikke ferdig utvoks enda. Du skal se magen blåser seg ut om ett par år. Erfarte det sammme selv. On-topic: På en god dag: 16-18 timer. Men mer vanlig er vell 5-6 timer. hehehehehe, ja... **Gleder meg** Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) 0-2 timer foran pc'n (en GOD del mer hvis du regner med når pc'n bare står på og spiller musikk ) Mest dødtid på kvelden når jeg har lite å gjøre, sånn som nå f.eks. Endret 29. januar 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 i dag har jeg sittet foran pcen hele tida fra jeg sto opp kolkka 1300 gidder ikke regne ut for trøtt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er nesten litt flau over å si det men i diverse ferier går det ofte flere dager uten at jeg er utenfor døra (i det heletatt) Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ca 12-14 timer om dagen Ditto. Lurer på om det hadde vært digg med sånn dame jeg? Begge like apatiske foran hver sin skjerm. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 0-24 timer Veeeldig varierende Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 I snitt? 4 timer per dag. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hvis det er helg tror eg 10-12 timer... hverdag er det fra eg kommer heim fra skulen(kl 16.00) og nesten til eg legger meg ca 12.00-03.00 bare avbrutt av litt middag og kveldsmat:P Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tja, det er ikke mye igrunn.. Jeg går til skolen 4 dager i uka, men jeg ser skolen herfra, så det er en gåtur på 5 minutter (har forelesning i bygget lengst herfra ). Så går jeg til bilen av og til når jeg må på butikken, evt om jeg skal på besøk til noen. Pleier å spille basket i en hall som ligger 20 meter herfra en gang i uka, så det er ikke så mye frisk luft det heller. Tror jeg kan konkludere med at jeg sikkert er underlufta så det holder. Er jeg hjemme, så sitter jeg med dataen. Lite annet å finne på, når også TVen er på maskina. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sikkert 12-14 timer. Det varierer jo litt etter hvor mye jeg har å gjøre ellers. Jeg har også den greia med at jeg ikke går ut annet enn når jeg skal i butikken o.l, men prøver å skjerpe meg. Kjenner at det går utover kroppen allerede (er 22). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ca 12-14 timer om dagen Ditto. Lurer på om det hadde vært digg med sånn dame jeg? Begge like apatiske foran hver sin skjerm. Tror ikke akkurat eksen min synes det var så gøy Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er ikke særlig mye ute nå om vinteren gitt. Er jo ikke noe å gjøre hvis det ikke er snakk om å stå på ski på fjellet e.l. Nei, synes jeg klarer meg, jeg... Får ta det igjen til sommeren. Sitter heldigvis aldri foran en skjerm på skolen, så blir ikke sånn at hele dagen går med til data. Men virker som det nesten alltid blir noen timer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) i snitt sitter jeg vel, hmm. 8 10 timer dagen.. veldig varierende i helgene.. Edit: VELDIG til skrivefeil Endret 30. januar 2005 av Gohan Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 15-20 timer hver dag nesten Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) En del... Mange timer.... Endret 31. januar 2005 av uberhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå