TanglewoodD Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Heisann, for et par månder siden, så leste jeg at en huleboer løpte i gjennomsnitt 5mil og løfte driiit mye osv. Derfor har jeg tenkt på hvor mye jeg sitter foran den teite datan. Antagelig så er det BARE skolen og butikken som gjør at jeg beveger på skinka mi.. Skolen har et par friminutt (ungdomskolen) og butiken tar 15min. Da altså er jeg ute MAX 2timer hver dag. Jeg har fått rykniginger i kroppen for at jeg ikke beveger mg. jeg har jo ingen sportslige aktiviteter. jeg har ikke gym engang! jeg er venn med gymlæreren, så jeg fikk "friluftsliv" Jeg veier 62kg, spiser cirka 800gram sjokolade i uka, drikker cirka 3liter brus i uka. Men jeg blir ikke feit av det da (heldigvis ) jeg blir sikkert litt feit da.. men hvor lenge sitter dere foran skjermen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ca 12-14 timer om dagen Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Sitter foran skjermen 8-10 timer hver dag, litt mindre når det er skoledag. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det kommer an på. Hverdager, ca. 4-5 timer. Helg, enten 8-10 timer eller ingenting. Kommer også an på om det er nok snø til å stå på ski på ukedagene. Er det nok blir det ski hele kvelden. Ellers blir det bare 1-2 timer trening pr. dag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg veier 62kg, spiser cirka 800gram sjokolade i uka, drikker cirka 3liter brus i uka. Men jeg blir ikke feit av det da (heldigvis ) jeg blir sikkert litt feit da.. Du er jo bare 14 år gammel og sannsynligvis ikke ferdig utvoks enda. Du skal se magen blåser seg ut om ett par år. Erfarte det sammme selv. On-topic: På en god dag: 16-18 timer. Men mer vanlig er vell 5-6 timer. Endret 29. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar