tommy40 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Heisan. Jeg har en mx 700 som har fungert helt perfekt i lange tider, men nå har den plutselig slått seg vrang. Det nytter ikke å føre markøren i rette liner. Har hatt det problemet før, men da har det bare ligget noe rusk på musematten eller på lesehodet (eller hva det heter). Batteriene er relativt nye og nyoppladet. Noen som har en idé om hva dette kan skyldes? mvh tommy Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hei! Jeg har samme musa, og hadde akkurat samme problem! Hvor lenge varer batteriet hvis den ikke står til lading? Går dioden i sparemodus hvis du legger den opp ned og observerer den? I mitt tilfelle kunne jeg svare nei på begge spørsmålene. Batteriene gikk tomme i løpet av et døgn. Musa laget en høyfrekvent lyd, og som du har problemer med, pekeren gikk ikke i rette linjer. snakk med din lokale forhandler, og få den byttet i en ny. EDIT: diverse skrivefeil Endret 30. januar 2005 av Snublefot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå