[makeway] Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Heisann... Driver med en venns hjemmeside og har bruk for et news script som kan brukes av newbies... Er det noen som veit åssen jeg endrer fonten i fusion news ??? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Vet ikke noe om fusion news, men jeg har tilfeldigvis laget et enkelt news script du kan få, hvis du vil Ang. Fusion News, er det vel kanskje en CSS fil du kan endre litt i, men hvis det ikke er det, ville jeg holdt meg unna det, nettopp fordi det mangler CSS. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 >> den veien er phpseksjonen... rapportert Dette er vel strengt tatt et generelt spørsmål om anbefalinger om nyhetssystem for en webside, trenger forsåvidt ikke være skrevet i php. ----------------- Dersom du ikke allerede har sjekket det ut, vil jeg anbefale at du tar en titt på AJ-Fork. Krever ingen database, er uhyre enkelt å installere/administere, og kontrollpanelet er veldig brukervennlig. Absolutt et alternativ verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) >> den veien er phpseksjonen... rapportert Dette er vel strengt tatt et generelt spørsmål om anbefalinger om nyhetssystem for en webside, trenger forsåvidt ikke være skrevet i php. ----------------- Dersom du ikke allerede har sjekket det ut, vil jeg anbefale at du tar en titt på AJ-Fork. Krever ingen database, er uhyre enkelt å installere/administere, og kontrollpanelet er veldig brukervennlig. Absolutt et alternativ verdt å sjekke ut. han spør om fusion news som er et phpscript sist jeg sjekka AJ-Fork høres bra ut selv om jeg ennå ikke har fått tid til å prøve det ut. EDIT av PoleCat; Driver med en venns hjemmeside og har bruk for et news script som kan brukes av newbies. - Høres ut som en forespørsel etter et script for min del. I mangel på en "ferdigsystem/cms"-kategori, dumpes de fleste slike tråder i webdesignforumet. Dersom du har videre kommentarer, send meg PM. PoleCat. Endret 30. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå