Gå til innhold

Enkelt, Customizable News Script?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
>> den veien er phpseksjonen...

rapportert

Dette er vel strengt tatt et generelt spørsmål om anbefalinger om nyhetssystem for en webside, trenger forsåvidt ikke være skrevet i php.

-----------------

Dersom du ikke allerede har sjekket det ut, vil jeg anbefale at du tar en titt på AJ-Fork. Krever ingen database, er uhyre enkelt å installere/administere, og kontrollpanelet er veldig brukervennlig. Absolutt et alternativ verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
>> den veien er phpseksjonen...

rapportert

Dette er vel strengt tatt et generelt spørsmål om anbefalinger om nyhetssystem for en webside, trenger forsåvidt ikke være skrevet i php.

-----------------

Dersom du ikke allerede har sjekket det ut, vil jeg anbefale at du tar en titt på AJ-Fork. Krever ingen database, er uhyre enkelt å installere/administere, og kontrollpanelet er veldig brukervennlig. Absolutt et alternativ verdt å sjekke ut.

han spør om fusion news som er et phpscript sist jeg sjekka

AJ-Fork høres bra ut selv om jeg ennå ikke har fått tid til å prøve det ut.

EDIT av PoleCat; Driver med en venns hjemmeside og har bruk for et news script som kan brukes av newbies. - Høres ut som en forespørsel etter et script for min del. I mangel på en "ferdigsystem/cms"-kategori, dumpes de fleste slike tråder i webdesignforumet. Dersom du har videre kommentarer, send meg PM. PoleCat.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...