Jozzy Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Vurderer å flashe mitt Sapphire 9600 Pro Atlantis til xt, det jeg lurer på er om det kommer til å bli for varmt for kortet. har et ganske dårlig kjølt dell kabinett. Holder det med standardviften på kortet, eller trengs det flere vifter? noen som har evt. tips til kjøling? Edit: Prøvde meg fram med litt klokking, MC på 270Mhz ga utrolig mye artifacts, og CC på over 470Mhz kræsja pc'en. så det blir vel vanskelig å flashe til xt med 500/300Mhz Endret 30. januar 2005 av Jozzy Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Vurderer å flashe mitt Sapphire 9600 Pro Atlantis til xt, det jeg lurer på er om det kommer til å bli for varmt for kortet. har et ganske dårlig kjølt dell kabinett.Holder det med standardviften på kortet, eller trengs det flere vifter? noen som har evt. tips til kjøling? Kommer nok ikke til å bli for varmt da pro og XT opererer på omtrent samme hastigheter. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er vel strengt tatt ikke vits i å flashe fra pro til XT. Det er ingen annen forskjell enn hastigheter på disse to kortene (og at XT har R360-brikke, som er litt nyere enn PRO). Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg trodde at XT bios ga core og minne høyere spenning enn med PRO bios ? ergo, mulighet til å klokke mer ? ikke grill meg om jeg tar feil Epz. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Går det ann å flashe fra radeon 9600 256mb til 9600xt?? Jeg har altså ikke pro versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå