mrduck Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hei! Jeg kjøpte meg i får et asus k8n-e delux kort å et club 3d G-force 6800 Le skjermkort.. Å har en AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz HT Socket754 prosessor.. Når jeg starter den sier den system error overclocing. Ennå jeg ikke har gjort noe.. Å jeg får heller ikke opp noe skjermbilde. har prøvd med 2 agp kort å et pci Har tatt ut alt sammen uten om ram'en for å prøve å få et skjermbilde. Men jeg får ikke noe. Hva kan være galt glemte å legge med at den ikke piper når jeg skruer den på Endret 29. januar 2005 av mrduck Lenke til kommentar
idos Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Gå inn i bios hvis du kan og sett minneinstillingene til CL3. Prøv også å oppdatere bios (resette) og alt + f2 eller noe i den duren... Lenke til kommentar
mrduck Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Men jeg får ikke opp noe skjermbilde. hvis ikke du kan den biosen i hue, å kan si akkurat hvordan jeg skal gå frem Lenke til kommentar
mrduck Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Alt av hovedkort, CPU, skjermkort, Harddisk og kaber er nytt. bare satt inn i et gammet kabinett. Ram er ikke ny men fungerte fint på det gamle hovedkortet. Dimm pc3200 2*512mb. Har prøvd og starte opp uten noen ide kabler plugget i. Ikke no skjermbilde. prøvd både vanlig vga kabel og dvi kabel til monitor. prøvd 2 forskjellige agp kort (1 nytt og 1 gammelt) det gamel fungerte på det gamle hovedkortet men ikke på det nye. Det gamle var også 1.5v. hovedkortet og den nye CPU'en er 64 Bit. Monitor går ikke ut av sleep mode uansett. bare blinker standby. Kan vel være 3 ting som er galt? hovedkort, CPU eller skjermkort. men siden det gamle skjermkortet heller ikke funker kan vel kansje det utelukkes eller? trur nesten jeg får sende det tilbake til mpx og se hva de kommer fram til. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har du satt i cpu riktig??? husk å vippe opp hendelen. Lenke til kommentar
mrduck Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Ja jeg har det.. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har du prøvd å resette BIOS/CMOS? Og er du sikker på at det ikke er noen skruefester som presser mot hovedkortet fra baksiden? Lenke til kommentar
mrduck Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Ja den er også nullstilt siden jeg fikk system error overclocing første gang jeg skrudde den på.. ja skruene er kun der de skal være Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg pleier alltid sette hk på en avis/pappplate før jeg skruer det fast i kabinettet. setter på de nødvendige komponenter, bare for å se at det er liv i den. DU har vel brukt avstandsskruene under hk? Lenke til kommentar
mrduck Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Ja jeg har brukt det.. jeg får prøve å skru fra hverandre pc'en helt å prøve med et å et kompement Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 har asus k8n deluxe.. det funket ikke det heller.. pc'en nektet å innstalere windows.. så jeg sendte hele pc'en till komplett. de byttet hovedkort, ram og harddisk. . nå funkern somm bare d! Lenke til kommentar
mrduck Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 ja. jeg får kanksje sende det inn jeg også.. fikk mail fra de, at hvis jeg ikk fikk det il å funke, så skulle jeg sende det inn igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå