Taterunge Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg har en Pc med et Abit SL6 HK samt en 600 Mhz celeron CPU og 384 MB RAM.Problemet er det at når jeg starter maskinen får jeg ikke noe bilde på skjermen. Det høres ut som den starter greit men det kommer ikke noe pip. Arbeidslyset lyser en gang hvert andre sekund. Hva kan være galt?? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvis du ikke får opp bilde på skjermen så vil jeg heller tro det er noe feil med skjermkortet ditt! ________________________ Chieftec DX-01W Asus A7M 266 DDR AMD xp1700+ 768 TwinMos DDR 2100 Asus GF4 Ti4400 128mb Seagate Barracuda IV 60 GB AMD Pro Waterkit Lenke til kommentar
Taterunge Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Nei det er det absolutt ikke. Jeg har et integrert VGA kort på HK`t og det er samme reaksjon med dette og. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Det er med stor sikkerhet hovedkortet ditt. hadde det akkurat sånn selv. fikk tak i nytt hovedkort, og da ble det bra:) vil anta at det er det samme for deg. Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå