*Magnus* Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei! Pappa har installert en skriver på hannes PC. så tentke jeg at jeg skulle bruke den via min PC..(ja. vi er koblet sammen) men får ikke til å installere skriveren på in PC.. har testet add printer å alternativet at den er via en annen PC osv.. men går ikke.... er det noen som vet hvordan man "deler" en skriver via en annen PC ? -Takk Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 - Installer "fil og skriverdeling" på den maskinen som skriveren er koblet til. - Del ut tilgang til printeren (fra instillinger-->skrivere--->høyreklikk på ikonet -->deling - Søk etter nettverksskriver når du installerer skriver på den andre maskinen. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Og bruk samme driver på begge maskinene. Funket nettopp her, ingen problem. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 takker for hurtig svar.. skal testes Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 - Installer "fil og skriverdeling" på den maskinen som skriveren er koblet til. Hvor finner jeg dette ? har funnet restetn. men ikke dette Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er ikke helt sikker på om det var dette han mente, men dette er vel en mulighet: Høyreklikk på den skriveren du skal dele (på den maskinen skriveren er koblet installert på...). Velg der "Sharing" hvis du har egelsk utgavem, "Del" eller noe sånt noe om du har norsk.... Så er det vel bare å bruke sun fornuft videre Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Er ikke helt sikker på om det var dette han mente, men dette er vel en mulighet: Høyreklikk på den skriveren du skal dele (på den maskinen skriveren er koblet installert på...). Velg der "Sharing" hvis du har egelsk utgavem, "Del" eller noe sånt noe om du har norsk.... Så er det vel bare å bruke sun fornuft videre joa.. står på deling den... å navnet på skriveren som deles står der.. men når jeg trykker på add -> så velger jeg alternativet med at den er tilkoplet på en annen pc.. så får jeg beskjed om æ skrive inn navnet på skriveren... men får bare error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå