Gå til innhold

"share" en skriver via en annen PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Pappa har installert en skriver på hannes PC. så tentke jeg at jeg skulle bruke den via min PC..(ja. vi er koblet sammen) men får ikke til å installere skriveren på in PC.. har testet add printer å alternativet at den er via en annen PC osv.. men går ikke....

er det noen som vet hvordan man "deler" en skriver via en annen PC ?

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på om det var dette han mente, men dette er vel en mulighet:

Høyreklikk på den skriveren du skal dele (på den maskinen skriveren er koblet installert på...). Velg der "Sharing" hvis du har egelsk utgavem, "Del" eller noe sånt noe om du har norsk....

Så er det vel bare å bruke sun fornuft videre :p

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på om det var dette han mente, men dette er vel en mulighet:

Høyreklikk på den skriveren du skal dele (på den maskinen skriveren er koblet installert på...). Velg der "Sharing" hvis du har egelsk utgavem, "Del" eller noe sånt noe om du har norsk....

Så er det vel bare å bruke sun fornuft videre :p

joa.. står på deling den... å navnet på skriveren som deles står der.. men når jeg trykker på add -> så velger jeg alternativet med at den er tilkoplet på en annen pc.. så får jeg beskjed om æ skrive inn navnet på skriveren... men får bare error :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...