kash Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har akkurat bestilt denne:http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=3602 men med 1,8gHz cpu og 2x kingston 512 400MHz(PC3200) DDR RAM Den kommer på 14000 kr. Noen synspunkter på denne pc`en? Var dette et godt kjøp? Takker for kommentarer, da jeg ikke har kjempe erfaring og dette er min første bærbare..... Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 godt kjøp ja. det er forresten en egen kategori for bærbare pc'er. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du har gjort et meget bra kjøp, du kommer ikke til å bli skuffet, det lover jeg deg. Har en selv, og har absolutt ingen ting å utsette på den. Du får utrolig mye for pengene, denne topper nok lista på pris\ytelse. En ting som er bra å vite er at for å hente litt mer på batteritid kjører Aopen GPU ned på 345MHz siden skjermkortet skalerer så dårlig med minnet de har brukt... Så her er det ganske mye å hente, du kan uten problemer klokke den opp til 450MHz... Batteritiden blir ikke merkbart mindre og den blir heller ikke noe særlig varmere... Maskina er helt topp, er kjempefornøyd Lenke til kommentar
kash Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Takk for kommentarer og tips! Gleder meg som et barn til å sette pølsefingrene mine i denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå