Valent Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 forklar litt nøyere, sånn at hvis mitt (eller andres) kort ryker så har vi litt kunnskap.. grattis Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Det kan jeg. Det var en tekniker fra netshop som ringte å sa: Det er noen små ting jeg selv kan prøve. Disse var ikke så mange. 1: Stripp korte helt ned å blås med trykkluft fra en avstand på ca 50 cm. Husk å blås fra alle kanter slik at eventuelle støvkorn som ligger mellom 2 komponenter også kommer vekk. 2: Ta av den uorginale kjøleren. Rens alle minnebrikker og gpu for goop å sett på ny. Sett deretter på den orginale kjøleren Funket ikke noen av de nevnte punktene, så så de helst at jeg sende de korte til reperasjon. Det var stort sett alt han sa. Å det var som sagt punkt 1 som reddet mitt kort Endret 30. januar 2005 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Men etter flashinegn tilbake til orginal bios så viser ATiTool 0 active pipelines Men skal nå prøve å flashe inn en ny bios på korte for å se om jeg kan få det tilbake slik det en gang var. Da spør jeg om det er noen som vet om en god bios som jeg kan bruke? Tenkte jeg skulle prøve å putte inn en Sapphire XT PE bios. Er denne bra? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hehe. Nå etter en kjøp resart, så viser ATi Tool 8 active pipelines Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bra at det fungerer da... Kjiper'n at flashinga gikk i dass... Menmen, det funker nå da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hyggelig god nyhet S:T:A:N:D. En lettelse på dine vegner tenker jeg Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Errrrm, 8 active pipelines? Burde det ikke være 12 på vivo og 16 på xt? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Korte kjører nå med en Sapphire x800 XT PE bios. Å det har 16 pipes å er tilbake med de samme klokkefrekvensene som tidligere (530/580) Det at det bare ble vist 8 pipes var sikkert bare noe tull med ATi Tool. Hjalp med en resart eller to av maskina. Endret 30. januar 2005 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hyggelig god nyhet S:T:A:N:D. En lettelse på dine vegner tenker jeg Slapp jo å miste nesten 4000,- rett i dass ja. Du skulle sett meg da det funket igjen.... Endret 30. januar 2005 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Gratulerer. Forresten hvilke temperaturer har du nå? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ligger på 30-35 idle. Og 50-55 load. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg