siDDis Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 eg har lyst til å pine min p4 litt meir, men eg klarer ikkje å bestemme kjøling. Har litt lyst på vannkjøling med peltier, men da må eg spare litt penger i 3-4 måneder. Vannkjøling kan eg og bruke mykje lengre enn luftkjøling siden det er veldig lite å skifte ut når eg skifter hovedkort og prossesor seinare. Kva anbefaler dere? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Over tid så er jo vannkjøling det mest lønnsomme etter min mening.. + stillegående + overklokkingsvennlig Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 11:54, eldorado2097 skrev:Over tid så er jo vannkjøling det mest lønnsomme etter min mening.. + stillegående + overklokkingsvennlig Enig med deg. Kommer det en ny prosessor er det bareog bytte kjøleblokk. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 kva med vedlike hold? går det fint med 6 måneder uten 'rense' det? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 14:21, siDDIs skrev:kva med vedlike hold?går det fint med 6 måneder uten 'rense' det? Yep det vil jeg tro. Du trenger nok ikke å rense den i før du tar den av i forbindelse ved oppgradering:). Bruker du frostvæske eller wetterwater så unngår du korresjon og algevekst. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 hmmm eg trur eg satser på eit vannkjøling system til høsten :smile: da skal eg nok mase meir om kva som eg bør velge og gjøre ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå