emoWEB Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ojoj, Katein Vom, det der var nydelig, rett og slett. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Kaptein Vom Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Sure: (Photoshop 7.0 ,engelsk) 1. Trykker på "edit in quick mask mode" 2. Brush Tool, 3 px diameter 3. Markerer tennene nøye 4. "Edit in standard mode" 5. "Select" + "Inverse" 6. "Image" + "adjustments" + "replace color" 7. "Fuzziness" på ca. 100-120 8. "add to sample" (dråpetelleren med pluss-tegn) 9. Eksperimenter med "lightness" til ønsket resultat. Dette er en måte, finnes mange. Good luck! PS: Bruker du et bilde med høyere oppløsning som utgangspunkt får du et MYE bedre resultat/nøyaktighet. I dette bildet "glir" pixlene fra leppene/tannkjøttet over på tennene og da blir det uskarpt når du skal endre farge/lys/kontrast. (men det var kanskje bare av praktiske årsaker ift begrensningen på 256 kb?) Endret 30. januar 2005 av Kaptein Vom Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Morsomt at du likte mitt forslag, da mitt forslag sannsynligvis var det med minst arbeid bak. 1. Merk tennene(jeg tok bare en kjapp runde med lasso-tool). 2. Feather(her: 1px) 3. Hue&Saturation, her tok jeg -45 på saturation(lavere tall=bredere colgatesmil). Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Morsomt at du likte mitt forslag, da mitt forslag sannsynligvis var det med minst arbeid bak. 1. Merk tennene(jeg tok bare en kjapp runde med lasso-tool). 2. Feather(her: 1px) 3. Hue&Saturation, her tok jeg -45 på saturation(lavere tall=bredere colgatesmil). Tennene ser ut som plastikk da Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Morsomt at du likte mitt forslag, da mitt forslag sannsynligvis var det med minst arbeid bak. 1. Merk tennene(jeg tok bare en kjapp runde med lasso-tool). 2. Feather(her: 1px) 3. Hue&Saturation, her tok jeg -45 på saturation(lavere tall=bredere colgatesmil). Tennene ser ut som plastikk da Bedre sånn? Endret 30. januar 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
akringen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har noen prøvd å justere ned fargemetningen kun for gul?? Jeg synes det gir det beste resultetet. Merk tennene (feather 1) og velg levels. Senk fargemetningen til gul og øk lightness for master til du får et brukbart resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå