TettSpaden Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg vurderer å kjøpe ett år gammelt sony pc 100 som lite brukt, det medfølger også en del utstyr, bl.a bærevæske. han forlanger 10000kr for det.. er det dyrt eller rimelig? er dette ett kurrant og bra kamera? Takker for litt veiledning Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Det kommer litt an på hvor mye utstyret er verd. For kameraet alene synes jeg 10 000 er for mye. Det er ikke mange tusenlappene opp til en nyere modell hvor du får med ny garanti mv. Selve kameraet skal imidlertid være glimrende. MLW Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Ok hvor mye synes du er en grei pris på kamera alene? utstyret er bl.a sony bærevæske, sony bordlader, sony memorystick. og dette skal visstnok ha kosta 3500kr nytt. hjelper dette på for 10000kr? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg synes at halv pris burde være normen for å kjøpe brukt elektronikk, hvis ikke det er kommet langt bedre og rimeligere produkter senere. 6-7000 kroner burde vel være en god pris? Det kan godt hende at han har betalt 3500 for dette ekstrautstyret, men i så fall har han ikke kjøpt dette et rimelig sted. Dette vil også avhenge av hvor stor Memorystick det er snakk om. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå