Christian86 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 PS! har ikke kjøpt eos 300d enda. Kjøpte en Soligor Blitz i midten av fjoråret. Skulle da brukes med G5, men spurte om den ville funke med Eos 300D. Han i butikken svarte ja, men når vi prøvde i dag så fikk ikke de hos Lømorks foto eller jeg det til å funke. Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis den ikke er klargjort for digitalt, vil den kun fungere på filmbaserte kamera. Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du kan fortsatt bruke den som slave hvis den har slavesensor. Sett blitzen på et stativ, eller hold den i andre hånda. Sett kameraet i manuell modus, lukkertid f.eks 1/60 (jo lenger lukkertid cu bruker jo mer av bakgrunnslyset i rommet får du med i bildet. Før du tar bilde trykker du *-knappen for å låse blitzeksponeringen. Den interne blitzen blinker når du trykker, så du må vente på at soligoren har ladet igjen før du tar bilde. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 de påstod den skulle være det...fungere for 300d altså. Lenke til kommentar
qtek Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hva heter den Soligor blitzen, jeg hadde en Soligor blitz som het noe sånn som EF430 et eller annet, den funker i hvertfall ikke på 300D. Du må nok bite i det sure eplet og kjøpe deg en Canon eller Sigma blitz. Sigmaen funker veldig bra og er endel billigere enn Canon. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 deg-340dz heter min. jeg biter ikke i noe surt eple, har butikken lovet meg noe så skal de få holde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå