thomassit0 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) for noen mnd siden når jeg hadde kjørt CHKDSK etter å ha fått mld om noen korrupte filer gikk hele disken til helvete.. måtte formatere dritten.. nå kjørte jeg CHKDSK på samtlige disker med sånn error correcting greier på, (krysse av i de to rutene) og nå har mp3 mappa og film mappa tatt kvelden.. Hva faen ? noen som kan tipse om et annet godt program som ikke ødelegger alt jeg har av filer ? har nå prøvd norton disk doctor og det hjalp heller ikke, den fant ingen feil.. ?!? Endret 29. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Ingen som har noen tips \ erfaring ? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 aldri vært borti før :| Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har lest noen tråder i det siste om korrupte disker, og problemet er ofte store disker (over 137GB) og manglende kunnskap om 48-bit LBA. Dvs man partisjonerer disken med førsteutgaven av XP. En annen mulighet er defekt disk. For å sjekke det må man kjøre diagnostic programmet til diskprodusenten. Du finner det her: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Har lest noen tråder i det siste om korrupte disker, og problemet er ofte store disker (over 137GB) og manglende kunnskap om 48-bit LBA. Dvs man partisjonerer disken med førsteutgaven av XP. En annen mulighet er defekt disk. For å sjekke det må man kjøre diagnostic programmet til diskprodusenten. Du finner det her: http://www.ultimatebootcd.com/ er mulig det men denne gangen var det en 80GB disk som monga og den er ikke partisjonert.. tror jeg hvertfall aldri mer tørr å kjøre checkdisk.. mista over 1000 sanger... og masse musikkvideoer + +. heldigvis tok jeg backup av nesten alle mp3 a mine noen dager før.. (dvd brenner = kjekt) Endret 1. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå