escariot Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tenkte jeg bare skulle si ifra... Weekend tilbud hos Netshop.no til 7500,-, dvs. nedsatt fra 8995,- Da er det vel nesten ikke noe mer å tenke på da hvis man vil ha seg 20" LCD? mvh Escariot Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mange som tenker på dell sitt tilbud også.... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Løp og kjøp! Det er en knallskjerm til en meget god pris. Synd jeg ikke kan bruke mer enn en på min bærbare. Geir Lenke til kommentar
Boye Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jaja, så ble det en ekstra Lacie skjerm til slutt likevel Skal bli artig å se hvordan de fungerer i dualhead, husket til og med å bestille 5m DVI (dual) kabel. Har som sagt problemer med 9700PRO + photon20visionII skjermen i 1600x1200 DVI-D. Uten å kjøre dualhead kjører skjermen i 1604x1200, et problem som blir løst ved å kjøre dualhead hos meg. Og nå ber vi selvsagt til den allmektige LCD guden om færrest mulig døde piksler Spørs om jeg ikke kan jobbe litt videre med den dualhead spilleguiden som plutselig stoppet brått når CRT skjermen forsvant... Endret 30. januar 2005 av Boye Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hadde jeg kun tatt meg råd til og kjøpt en sånn en... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Vel, kan si en ting ganske fort - når man først venner seg til dualhead, har det absolutt potensial til å øke produktiviteten. Merker selv at jeg jobber langt mer effektivt, blir mindre stress, mer ro. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jaja, så ble det en ekstra Lacie skjerm til slutt likevel Skal bli artig å se hvordan de fungerer i dualhead, husket til og med å bestille 5m DVI (dual) kabel. Har som sagt problemer med 9700PRO + photon20visionII skjermen i 1600x1200 DVI-D. Uten å kjøre dualhead kjører skjermen i 1604x1200, et problem som blir løst ved å kjøre dualhead hos meg. Og nå ber vi selvsagt til den allmektige LCD guden om færrest mulig døde piksler Spørs om jeg ikke kan jobbe litt videre med den dualhead spilleguiden som plutselig stoppet brått når CRT skjermen forsvant... Apropos døde pixler, jeg kjøpte en slik skjerm når EDBergen hadde tilbud på den, hva kan jeg si, nå venter jeg på min tredje skjerm, har hatt mange døde pixler på de to første må jeg si... Men det er en bra skjerm! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 er det ikke slik at man ikke kan bytte om ikke man har et visst antall døde pixler (fire eller no?) Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Angreretten er det mange som bruker på slikt :-) Sleipt, men hadde jeg betalt nærmere 10k for en skjerm tror jeg at jeg hadde blitt ganske irritert hvis den ikke var så si perfekt. -Heiper- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå