Gå til innhold

LaCie PhotonVision 20 hos Netshop

escariot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, så ble det en ekstra Lacie skjerm til slutt likevel :)

Skal bli artig å se hvordan de fungerer i dualhead, husket til og med å bestille 5m DVI (dual) kabel. Har som sagt problemer med 9700PRO + photon20visionII skjermen i 1600x1200 DVI-D. Uten å kjøre dualhead kjører skjermen i 1604x1200, et problem som blir løst ved å kjøre dualhead hos meg. Og nå ber vi selvsagt til den allmektige LCD guden om færrest mulig døde piksler :innocent: Spørs om jeg ikke kan jobbe litt videre med den dualhead spilleguiden som plutselig stoppet brått når CRT skjermen forsvant...

Endret av Boye
Lenke til kommentar
Jaja, så ble det en ekstra Lacie skjerm til slutt likevel :)

Skal bli artig å se hvordan de fungerer i dualhead, husket til og med å bestille 5m DVI (dual) kabel. Har som sagt problemer med 9700PRO + photon20visionII skjermen i 1600x1200 DVI-D. Uten å kjøre dualhead kjører skjermen i 1604x1200, et problem som blir løst ved å kjøre dualhead hos meg. Og nå ber vi selvsagt til den allmektige LCD guden om færrest mulig døde piksler :innocent: Spørs om jeg ikke kan jobbe litt videre med den dualhead spilleguiden som plutselig stoppet brått når CRT skjermen forsvant...

Apropos døde pixler, jeg kjøpte en slik skjerm når EDBergen hadde tilbud på den, hva kan jeg si, nå venter jeg på min tredje skjerm, har hatt mange døde pixler på de to første må jeg si...

Men det er en bra skjerm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...