z1Ob Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jada jada, bildene suger, jeg vet! Du må bare ikke klippe negelene i "buer" da vokser de sidelengs og inni tåa. *hente saks og klippe rett* har nesten alltid klippet neglene runde, da går de inn i foten ja. Veldig vondt , trodde det var normalt jeg Gratulerer og god bedring da! z1Ob Endret 31. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
gixer Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hm.. har noen tånegler som holder til å falle av nå. Den ene er blå, mens den andre har jeg tenkt til å nappe ut så fort jeg får samla litt "guts". Begge er resultater av strekspilling på håndballbanen. Håper ikke jeg må gjennom noen opperasjoner :S Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal kanskje fjerne negleroten selv, men jeg tørr ikke Går til en fotspesialist hver uke, klipepr litt selv, overdriver med salve på de åpne stedene Jeg har fjernet neglene 3 ganger før, men ikke negleroten, har tatt i hvertfall 5 sprøyter hver gang jeg tok neglene, men det er fortsatt litt fristende.......ingen skole på en uke Lenke til kommentar
notalive Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Godt å høre at det ordnet seg. Har selv opplevd det. Etter 5 uker på feil penselinkur, valgte jeg en annen lege, som klarte å ordne det. Samme problemet kom tilbake når neglen vokste ut igjen, men klarte å ordne det selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er faktisk to år sidan tåa vart betre, då trur eg me skal la den ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg