Gå til innhold

Tåa er bedre igjen!

Bleelekwwl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det inngrodd tånegl du har hatt?

Det hadde jeg på venstre storetå for noen år siden, Jeg var hos legen tre ganger for å fjerne neglen, fordi den hele tiden kom tilbake for å plage meg.

I dag er ikke neglen noen plage, men den ser helt merkelig ut, og det vil den nok gjøre i all fremtid.

Uansett, fint at tærne dine er bedre nå. :w00t:

EDIT: Leif :thumbdown:

Endret av Bluesky
Lenke til kommentar

har hatt 3 små og 2 større opperasjoner pga inngrodd tånegl, de 3 første var hos legen, bedøve og kutte ned neglen, så til sykehuset, etse bort en del av roten og ta bort mye av neggelen, det kom tilbake, klarte forresten ikke å gå på en uke, fikk taxi til/fra skole en uke etter det...

så tok jer opperasjonen hos legen, de var mye raskere, dagen etter gikk jeg, 2 dager etter var nesen all smerte borte, ble bra igjen fort, hadde ikke lyst til å gå til legen etter den siste gangen, så jeg tok stingene selv, de hos legen var jo VELDIG uforsiktige når de tok de første...

neglen blir nesten helt normal igjen, bare litt tynn...

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å huske å klippe tåneglene mer enn 2 ganger i året for å unngå dette da?

Når man lar de gro så langt at de skjærer inn i huden på sida burde man kanskje tatt hintet og klipt litt oftere..eller tar jeg HELT feil nå, og det er en "sykdom" som man ikke merker før det blir betent og jævlig?

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å huske å klippe tåneglene mer enn 2 ganger i året for å unngå dette da?

Når man lar de gro så langt at de skjærer inn i huden på sida burde man kanskje tatt hintet og klipt litt oftere..eller tar jeg HELT feil nå, og det er en "sykdom" som man ikke merker før det blir betent og jævlig?

helt feil, jeg klippet mine ca 1 gang pr uke, trente kampsport, så da kan jeg ikke ha lange negler...

er nok en slags feil på neglen som gjør det tror jeg, er ikke helt sikker, men det har ingenting med lengden på neilen å gjøre...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...