Bleelekwwl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Endelig kan jeg sitte og gå litt igjen etter tå-operasjonen. Måtte fjerne roten på tåneglen på begge store-tærne, har hatt ekstrem smerte hele uka, men nå er det bra igjen! hehe. Bilder: 1 2 Endret 29. januar 2005 av Mortifer Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Burde jeg være glad for at linkene ikke virket? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Nå funker de! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 La meg være den første (på forumet) til å si: Gratulerer og EEEEEEEEEEEEEEEEWH!!!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg burde vært det ja...Gratulerer! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Gratulerer, ja. Eg er berre glad for at kameraet ditt har elendig makro. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Er det inngrodd tånegl du har hatt? Det hadde jeg på venstre storetå for noen år siden, Jeg var hos legen tre ganger for å fjerne neglen, fordi den hele tiden kom tilbake for å plage meg. I dag er ikke neglen noen plage, men den ser helt merkelig ut, og det vil den nok gjøre i all fremtid. Uansett, fint at tærne dine er bedre nå. EDIT: Leif Endret 30. januar 2005 av Bluesky Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Burde jeg være glad for at linkene ikke virket? Jepp. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Mmmmmm....herpa tottelotter Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Helsiken. Det der så jekli vondt ut. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Burde jeg være glad for at linkene ikke virket? Jepp. Jeg fant ut det...! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 har hatt 3 små og 2 større opperasjoner pga inngrodd tånegl, de 3 første var hos legen, bedøve og kutte ned neglen, så til sykehuset, etse bort en del av roten og ta bort mye av neggelen, det kom tilbake, klarte forresten ikke å gå på en uke, fikk taxi til/fra skole en uke etter det... så tok jer opperasjonen hos legen, de var mye raskere, dagen etter gikk jeg, 2 dager etter var nesen all smerte borte, ble bra igjen fort, hadde ikke lyst til å gå til legen etter den siste gangen, så jeg tok stingene selv, de hos legen var jo VELDIG uforsiktige når de tok de første... neglen blir nesten helt normal igjen, bare litt tynn... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Det er jo bra! Stingene er de verste nå. De ser ikke så digg ut. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Så ikke så gale ut da. Legen har gjort en god jobb. Kunne bildene vært enda mer utydelige, takk? (Ironi) God bedring. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er det ikke bare å huske å klippe tåneglene mer enn 2 ganger i året for å unngå dette da? Når man lar de gro så langt at de skjærer inn i huden på sida burde man kanskje tatt hintet og klipt litt oftere..eller tar jeg HELT feil nå, og det er en "sykdom" som man ikke merker før det blir betent og jævlig? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Gratulerer! En ting til: Du burde satse på å bli fotograf - skikkelig flotte, fokuserte bilder. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er det ikke bare å huske å klippe tåneglene mer enn 2 ganger i året for å unngå dette da? Når man lar de gro så langt at de skjærer inn i huden på sida burde man kanskje tatt hintet og klipt litt oftere..eller tar jeg HELT feil nå, og det er en "sykdom" som man ikke merker før det blir betent og jævlig? helt feil, jeg klippet mine ca 1 gang pr uke, trente kampsport, så da kan jeg ikke ha lange negler... er nok en slags feil på neglen som gjør det tror jeg, er ikke helt sikker, men det har ingenting med lengden på neilen å gjøre... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Mmmmmm....herpa tottelotter :| kåt jævel uff, ser vondt ut Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Jada jada, bildene suger, jeg vet! Du må bare ikke klippe negelene i "buer" da vokser de sidelengs og inni tåa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg