Gompen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Eg har kjøpt et cooler master stacker kabinett, og når eg skulle sette inn strømmforsyninga viste det seg at "hylla" var altfor stor. Den bare ligger der.. Er det meninga at eg bare skal feste den med 2 skruer på ene sida? eller er det egne strømmforsyninger til kabinettet? ELLER er det følger det med/må eg kjøpe nokke som gjør at de passer? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er normal med ein brakett som du skal feste psu'n på. Den er sikkert montert på kabbinettet med eit par skruer. Viss du søker litt nettet/heimesida til Cooler Master så har dei vel ein eller annan form for monteringsanvisning. Du finner garantert utavdet etter litt fikling Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har også stacker kabinettet! Om du ser litt rundt i alt det som fulgte med så skal det være med plater til å feste PSU til, som passer bak der. Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 takker thoka men ka om eg skal ha 2 stk då? det var jo ikkje med til å feste 2 stk Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 takker thoka men ka om eg skal ha 2 stk då? det var jo ikkje med til å feste 2 stk joda, det skal være 2stk der. Jeg fikk iallefall med 2stk "plater" til å feste PSU Lenke til kommentar
underground Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 takker thoka men ka om eg skal ha 2 stk då? det var jo ikkje med til å feste 2 stk joda, det skal være 2stk der. Jeg fikk iallefall med 2stk "plater" til å feste PSU Jeg fikk også med 2 stk plater til og feste PSUer med. så vis du ikke har fått 2 bør du si fra der du kjøpte det. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har også to. (brukt dem og ) Lenke til kommentar
barvini Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hei, ser dere alle har CM Stacker så prøver meg med et lite spørsmål!! På POWERSW er det to kabler, en hvit og en sort. Hvilken av disse kablene er jording, Ground.??? Hvilken av kablene til reset-knappen er Ground?? Takk for hjelpen PS jeg fikk også med to slike plater for å feste PSU'er. Edit: Leif Endret 2. februar 2005 av barvini Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) En liten advarsel til deg som planlegger OCZ ModStream 450W i dette kabinettet. Du må skru av grillen på dette PSU'et for at det skal passe. Og uten grilllen, vil ikke skruene kunne skrus helt tilbake, dvs man risikerer at viften kan bli litt løs inne i PSU. I nedre PSU-hylle er både 24 og 4 pin (12v) ledningene for korte (iallefall for MSI Diamond) Endret 5. februar 2005 av lurerpaa Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei, ser dere alle har CM Stacker så prøver meg med et lite spørsmål!! På POWERSW er det to kabler, en hvit og en sort. Hvilken av disse kablene er jording, Ground.??? Hvilken av kablene til reset-knappen er Ground?? Takk for hjelpen PS jeg fikk også med to slike plater for å feste PSU'er. Edit: Leif Selve bryter knapper har ingen pluss eller minus, den kortslutter bare punktet. Men i all svakstrøm så har jording SORT farge. Noen steder kalles også dette minus, men enkelte steder så brukes også minus spenning, da er også sort jord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå