Robriks Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg benytter to skjermer på min PC. En primær- og en sekundær skjerm. Er det noen som har en løsning på hvordan jeg kan få et program til å starte på sekundær skjermen? Har snarveien på skrivebordet til primær skjermen. Idag starter programmet på primærskjermen, jeg må gjøre vinduet mindre, flytte det over på sekundær skjermen for så å blåse det opp igjen. Mye klikking og flytting... Lenke til kommentar
Robriks Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Er det ingen som har løsning på problemet, ligger det under feil kategori eller er jeg så dårlig til å forklare meg at dere ikke forstår hva jeg mener ??? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har et X800PRO kort (ATI) med 2 skjermer. Om jeg flytter et vindu over til den andre skjermen (eller vice versa) ser det ut til at de automatisk blir lagret hvor de sist var åpnet, og da plopper f.eks Opera opp på sekundærskjemen min automatisk når jeg starter Opera. En annen morsom ting er at størrelsen om jeg trykker den restore-knappen blir lagret, så jeg kjører f.eks Reason 2.5 uten å ha maksimert det, men bare dratt det utover begge skjermene. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke får beholde siste possisjoner programmer har hadt på skjermene dine. Gammle drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hos meg husker også windows på hvilken skjerm programmet ble startet sist, men om du installerer ultramon kan du velge engenskaper på snarveien og velge selv hvilken skjerm programmet skal starte på. EDIT: Og CTRL+E med ultramon er påbudt å bruke. Endret 30. januar 2005 av Gunnar_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå