pannelars Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ossen lager man en vt server og hvor stor linje bør du ha for å lage en vt server???? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 http://www.ventrilo.com/ Ikke verre enn å lese det som står der. Og åpne opp porten som Ventrilo har som standard. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Kan du beskrive det for meg. Jeg skjønner ikke så mye av beskrivelsen på ventrilo.com Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Siden du ikke skriver hvilket oprativsystem du har så regner jeg med at du kjører wintendo. Det du gjør er å laste ned ventriloserver fra www.ventrilo.com og installere den og kjøre den og vola. Det er meget mulig at du må åpne noen porter i din ruter uten at jeg husker hvilke porter som skulle åpnes når det gjelder linjekapasitet så har det en del og si på hvor mange folk du har planlagt å ha inne på servern. Jeg så engang et regnestykke her på forumet, som viste hvordan man regnet ut hvor mye linje man trengte for å ha X antall brukere på en VTserver. Søk litt så finner du det sikkert Ha en fortsatt god natt! Lenke til kommentar
pev Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Linje kommer helt an på hvor mange som skal bruke servern.. 5 stk, minimum 256/256. Det er absolutt minimum Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Munltig språk er en uting. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg