StarForce Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei, eg har stressa i 6 timer nå, så eg fant ut det kan ikje være noen bedre plass å spørr om hjelp en her.... Kom hjem i dag tidligt, satt meg ned for å spille WorldOfWarcraft. spilte i ein 15 minutt så skrur skjermen seg av, eller den blir svart og pcn sviver for det om. så restarter eg å så får eg spille 2 minutt så klikker den igjen. eg reboter å skal inn i spillet men 10 sekunder etter den kom inn i windows klikkr den igjen... Nå kommer eg ikkje lenger en til der eg skal skriva inn passorde før skjermen blir svart. alt dette skjedde rett etter ei ny opdatering så komm i går til WoW. så fant eg ei sida med mangen poster om det samme problemet. Men det så skilder seg ut her er att det er bare i Spillet deiras pcer klikker. ikkje i windows ;(;( var først i spille for meg og men nå klikker den heilatida. Så eg sletta skjermkort driverne å då klikka den ikkje, men når eg la inn nye å skulle velga HertZ og oppløsning klika den i gjen. så så ein kompis at eg skulle ta System Restore. å så klikka den midt i !!!!! så nå sitter eg fast. er heilt i frå meg pulsen er oppe i 180. har masse viktigt på pcn. Pcn har funka fint i evigheter heilt til i dag og den nye patchen gjennom Blizzard. ke kan eg gjer??? ke kan ver gale??? ver så snill å hjelp meg :( Pc : Pentium 4 3.2 Ghz Corsair value s ( pc 3200 ) 1024 mb Msi Neo2 865 G Gainward Geforce FX 5700 Chaintec 7.1 lydkort Ms intellie mouse explorer 3.0 vet ikkje ke meir eg skla skriva Eg trenger hjelp! plz Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har du installert SP2, så kan det være problemet. Jeg installerte nemelig SP2 for noen dager siden, og da klikka Call of Duty, og symtomene som er med PCen din er lik det som skjer med meg. Men alle andre spill virker.. Lenke til kommentar
StarForce Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Nope har ikkje SP2, liker ikkje den. hadde den på muttern sin pc. da klikka internette ;( å ingen bilder viste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå