Hetland Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 skal prøve meg litt på apache server, men finner ikke ut hvordan jeg laster opp filer til serveren..er litt noob på akkurat dette Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du må ha en brukerkonto på serveren, du laster opp filer ved hjelp av enten SSH eller FTP. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 ser ingen plass jeg an lage brukerkonto, og hvilken ftp laste jeg opp til? min? Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Må ha litt mer info. skal du overføre filer til egen server, eller leier du serverplass med et firma? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 skal overføre til min egen server Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Logg deg på med brukeren som har lov til å laste opp filer til den mappen som filene skal til. No disrespect, men hvis du har satt opp en server selv bør du vite hvordan man kommuniserer med den. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 hehe..problemet er at jeg ikke finner hvor jeg skal sette opp bruker som kan kommunisere med serveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå