skrujern1 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvordan får jeg easyIO (tilleggspakke for inf1000 ved UiO) til å virke i Borland jBuilder 2005?? Har prøvd å lagt det til libraries...er det ikke her det skal legges til? Er litt lei av å måtte bruke notepad til større programmer... får feilmeldign av at den ikke finner denne pakken. package easyIO does not exist at line 1 (1:1).. Er meget takknemlig hvis noen kan hjelpe meg med dette!! Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Større programmer i INF1000? Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) i eclipse kan du enkelt legge til eksterne pakker til prosjektet ditt. og så må du huske å importere pakken i java koden din med "import" Endret 1. februar 2005 av Sletet+adslkfjv Lenke til kommentar
skrujern1 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Fant ut av det... Måtte legge til pakken i prosjektetfila jeg jobbet med... har ikke brukt prosjektfil før, så dette var nytt for meg... men nå går ting framover igjen Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 i eclipse kan du enkelt legge til eksterne pakker til prosjektet ditt.og så må du huske å importere pakken i java koden din med "import" Jeg vet ikke hvilken utgave av Eclipse du bruker, men i min så legger jeg ikke til noen pakker. Jeg legger derimot jar-filer til prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå