e321 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Kom over web tv fra tv2.. men får det ikke helt til og fungere som ønsket Koster dette penger eller? Nrk har jo gratis da...? EDIT: NEEEI! feilpostet kan noen flytte denne til film/tv ? Endret 29. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er ikke helt sikker, men tror man må betale for visse deler av web-tv'n til TV 2. Jeg får det gratis (jobber i TV 2), så jeg vet ikke hva som må betales for og ikke. Har selv ingen problemer med det. Du får tilgang til alle TV 2's egenproduserte programmer. Hvis NRK skulle tatt betalt for Web-tv hadde det bare vært dumt. Vi betaler jo i dyre dommer for NRK i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg betaler ukeskort hver uke jeg er hjemme. Synes det er kjekt, jeg. Lenke til kommentar
W Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nesten alt på web-tv'en til tv2 koster penger Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nesten alt på web-tv'en til tv2 koster penger Ja, eneste jeg har funnet som er gratis er vel noe vær eller no.. Men det er jo ikke så fryktelig dyrt heller da! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dumt de ikke viser That 70's show på webtv Lenke til kommentar
e321 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hm... Fant ut av et nå ja... Kan man betale bare for ett program via mobil UTEN at det fornyes hver uke liksom? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hm... Fant ut av et nå ja... Kan man betale bare for ett program via mobil UTEN at det fornyes hver uke liksom? Nei, men man kan avbestille det etter en uke, det var iallefall slik jeg gjorde det(med untak av at jeg glemte å avbestille og betalte for et par uker ekstra ) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ser en del på Web-TV hos TV2 og synes det er vel verdt de småpengene det koster. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hvordan avbestiller du da? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 "Min konto" eller "Min profil" eller noe i den duren. Med en gang du har bestilt ukeskort, kan du gå inn der og trykke "stopp". Da fornyes den ikke automatisk. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 okay.. *sjekke pengene på mobilen* får vel prøve dette styret da... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dumt de ikke viser That 70's show på webtv De viser ingenting som ikke er egenprodusert. Det er fordi de må kjøpe lisens for disse ikke-egenproduserte programmene, og kjøper vel kun lisens for vanlige tv-sendinger. Er nok ikke nok å tjene på nett-sendinger enda til at det lønner seg... vet ikke engang om det går ann ettersom internett er internasjonalt (hadde nok blitt en j*vla dyr lisens i såfall). Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nesten alt på web-tv'en til tv2 koster penger Ja, eneste jeg har funnet som er gratis er vel noe vær eller no.. Men det er jo ikke så fryktelig dyrt heller da! trur det kun er gamle værmeldinger som er gratis. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dumt de ikke viser That 70's show på webtv De viser ingenting som ikke er egenprodusert. Det er fordi de må kjøpe lisens for disse ikke-egenproduserte programmene, og kjøper vel kun lisens for vanlige tv-sendinger. Er nok ikke nok å tjene på nett-sendinger enda til at det lønner seg... vet ikke engang om det går ann ettersom internett er internasjonalt (hadde nok blitt en j*vla dyr lisens i såfall). Og ja! Så dumt da. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Spillmagasinet burde ha vært gratis! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kom over web tv fra tv2.. men får det ikke helt til og fungere som ønsket Koster dette penger eller? Nrk har jo gratis da...? NRK koster jo nesten 2000,- i året, så gratis er det neppe. Gi TV2 sin andel av lisenspengene, så kanskje de kan sponse webTV på oss de også. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kom over web tv fra tv2.. men får det ikke helt til og fungere som ønsket Koster dette penger eller? Nrk har jo gratis da...? NRK koster jo nesten 2000,- i året, så gratis er det neppe. Gi TV2 sin andel av lisenspengene, så kanskje de kan sponse webTV på oss de også. Hvorfor skal de få penger fra staten? De får jo allerede hauger og lass fra private sponsorer. Ville blitt litt rart om NRK skal dele sine midler med et annet firma som de ikke har noen som helst relasjon til? Synes personlig det er ganske teit at det er gratis for seerne å bruke vanlig TV, mens på web skal det koste. Riktignok koster det litt ekstra å legge ut programmene på servere, men jeg synes dette burde inngå i det totale tilbudet,slik som på NRK. Jeg brukte TV2 web TV litt før men ga opp da de begynte å ta direkte betaling for det. Såvidt jeg husker fikk jeg også se endel reklamesnutter da jeg brukte web TV. Dersom jeg ser disse snuttene vil det jo si at jeg betaler dobbelt opp dersom jeg betaler penger i tillegg for å se programmene! Jeg vet ikke hvordan det er idag nå som de tar direkte betaling for det? De har vel fjernet reklamen da vil jeg håpe? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Poenget, Vice, er at TV2 må tjene pengene selv, fordi de ikke får lisenspenger. Hadde TV2 fått lisenspenger, så hadde de ikke trengt verken reklame, eller å ta penger for webtjenestene. Og NRK er ikke gratis så lenge man betaler lisens. Det er som å si at det er gratis å kjøre kollektivt, dersom noen tvinger en til å kjøpe månedskort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Vi betaler for å se på TV2 webtv fordi vi slipper å se reklame inni/mellom programmene. Og da taper TV2 annonsørinntekter hvis de skal vise de gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå