ericandre Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hvis jeg stiller på fsb,en i fuzzy logic. overklokker jeg pci slotene samtidig da?? Lenke til kommentar
StrikeEagle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja det kunne jeg å likt å vite ..for jeg finner ikke pci locken på min bios... msi k8n diamond Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 er det ingen som vet noe om dette??? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 om hovedkortet ditt har pci-lock så blir ikke pci portene klokket, har kortet ditt derimot ikke noe slags form for pci-lock så blir dem også klokket når du klokker fsb'en i bios eller med fussy-logic (eller andre programvare) Lenke til kommentar
rbxtreme Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 om hovedkortet ditt har pci-lock så blir ikke pci portene klokket, har kortet ditt derimot ikke noe slags form for pci-lock så blir dem også klokket når du klokker fsb'en i bios eller med fussy-logic (eller andre programvare) Enig der, PCI-lock kommer jo også an på hva slags hovedkort du har da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå