Sønsteng Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvilken bærbar maskin anbefales til en som ikke spiller, med tanke på pris/ytelse? Bruker mest disse programmene: InDesign, PhotoShop, PhotoStation, Word, Explorer, Illustrator, GoLive, Outlook. Trenger DVD-brenner og Zip. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Med tanke på at du har endel programmer som innebærer redigering av media, vil jeg nok si en Mac..... _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-06-17 10:16 ] Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Med tanke på at det ikke finnes DVD brenner til bærbare enda, ville jeg ventet Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei, DVD-brenner kan kjøpes eksternt, men det er litt vanskelig å vite om han trenger en ekstern brenner eller ei. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 er det ikke en mac som er med dvd brenner?? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Den macen tror jeg er en desktop, ikke bærbar. Imac eller no sånn? Den med flatskjermen hvertfall :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Samtlige stasjonære macer kan fåes med DVD-brenner. De bærbare har bare DVD/CD-RW... Ellers har jo lacie gode eksterne DVD-brennere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå