skeletor_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvor mye kan man klokke en AMD Athlon XP2800+ prosessor uten at det går skeis? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hei du. min går stabilt på 190*12.5@1844 Volt. dvs. 2375 Mhz. virker på meg som den kan klokke langt mer men mine MOSFET blir så grusomt varme. skal mekke meg noen kjøleribber til dem av en gammel CPU ribbe, og om ikke lenge kommer nok vannkjølingen i hus. da blir det enda mer klokking. Epz. Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 hvilket program har du brukt for å klokke prosessoren din? eller gikk du inn i biosen og gjorde det? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvilket program har du brukt for å klokke prosessoren din? eller gikk du inn i biosen og gjorde det? Han bruker vel som alle andre bios. men man kan bruke clock gen åsså Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Hvis du ikke vet det så er BIOS`en forskjellig fra hovedkort til hovedkort. Så det er ikke sikkert jeg har lik BIOS som han. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 jeg har et Abit AN7 hk. rimli sikker på at det er en award bios. Epz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå