TMH Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt en HP Dv1045 bærbar. Jeg synes maskinen er helt grei, bortsett fra en ting: flimring på skjermen. Når jeg skrur ned lysstyrken et par hakk fra høyeste styrke, begynner skjermen å "flimre". Noen ganger er det vanskelig å se flimringen (nærmest umulig), mens andre ganger synes flimringen godt. Jeg snakket med HP-support uten å komme noe nærmere en løsning. Jeg lurer derfor på om det er noen andre med den maskinen her på forumet som har sett noe liknende på sin maskin. Jeg har sett mange bærbare (ikke samme modell eller skjerm), men aldri sett en bærbar med slike flimringer i skjermen. Dette er lett å se med mørke bakgrunner, for eksempel blå. Takk! Endret 29. januar 2005 av TMH Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har samme maskinen som deg (tror jeg PM'a med deg en stund ang. maskinen) Og har ingen problemer med flimring. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har heller ikke sett til noe flimring, men nå har jeg ikke hatt maskinen så lenge heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå