raym123 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hei jeg har funnet 2 sånne svarte døde pixer på skjermen min pcen var ny i går...... jeg gidder ikke bytte den inn pga det men vil det stadig dø flere og flere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 jeg gidder ikke bytte den inn pga det men vil det stadig dø flere og flere? Jeg mener å huske at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 jeg gidder ikke bytte den inn pga det men vil det stadig dø flere og flere? Jeg mener å huske at det ikke er mulig. hva da? får teste det rådet men tror dere jeg kansje får flere døde pixler?? Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Prøv dette. prøvde men det hjalp ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 jeg gidder ikke bytte den inn pga det men vil det stadig dø flere og flere? Jeg mener å huske at det ikke er mulig. hva da? får teste det rådet men tror dere jeg kansje får flere døde pixler?? At piksler fortsetter å dø. Trodde det var slik at de kom døde fra produsenten og at ikke det bare "omkom" piksler sånn plutselig. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 ok. fint at det ikke skjer mer da beholder jeg pcen Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg ville sendt den inn, selv om det "bare" er 2 piksler. Kan være utrolig irriterende, men det avhenger jo veldig av hvor på skjermen de er. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 den ene syns ikke lenger og den andre er nedi hjørne men siden det ikke ryker flere piksler så bytter jeg den ikke inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå