ravnaboy Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei Jeg lurer på om det finnes noe program som kan vise temperaturen på CPU'n i Windows. Jeg har et MSI 865 PE/G Neo2 og en Intel P4 3.09 GHz CPU. Jeg kjører Windows XP. Ravnaboy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Finnes mange slike poster fra før av, neste gang er det fint om du bruker søkefunksjonen før du poster. Jada, det finnes programmer som gjør dette. F. eks. Sisoft Sandra. Lenke til kommentar
ravnaboy Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Finnes mange slike poster fra før av, neste gang er det fint om du bruker søkefunksjonen før du poster. Jada, det finnes programmer som gjør dette. F. eks. Sisoft Sandra. jeg søkte litt rundt, men fant ingen ting, så da tenkte jeg at jeg skulle lage en liten tråd. Fint om du kunne hjelpe meg ville vært svært takknemlig. Mvh Bjørn Stian Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jada, det finnes programmer som gjør dette. F. eks. Sisoft Sandra. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Motherboardmonitor: http://mbm.livewiredev.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå