Gulliksen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvorfor får jeg denne feilmeldingen ? Det funker når jeg kobler til igjennom blåtann softwaren men ikke når jeg skal koble til pc suite, har en nokia 6600.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Det der er vel pc suiten for de fleste (nyere) nokia mobilene. 6600 har en egen pc suite som kan lastes ned her Endret 29. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Dette har med programvare å gjøre. Den flyttes derfor til "Programmer, spill og OS". Den siste tiden har vi valgt flytte feilposter istedet for å stenge dem. Om ikke det blir ferre feilpostinger vil tråder bli stengt, ikke flyttet. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg får fortsatt ikke kobla til pc suite selvom jeg installerte fra den linken 2pac. Telefonen er koblet til pcen igjennom bt programmet blue manager 3.1 men jeg får ikke kobla til pc suite, noen som kunne hjulpet meg ? Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvis du har installert SP2 til Windows XP så kan det være den som skaper problemer. Det skulle bli så mye lettere med SP2, men alt ble verre. Den gjorde at det meste av Bluetooth dongler ble satt ut av spill pga. egen Bluetooth emulator som ble bygd inn i Windows. Hvis dette kan være problemet, bør du søke på bluetooth problemer med SP2 på google eller lignende. Har ikke Nokia software, så jeg kan ikke hjelpe videre på det dessverre. -Heiper- Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg får fortsatt ikke kobla til pc suite selvom jeg installerte fra den linken 2pac. Telefonen er koblet til pcen igjennom bt programmet blue manager 3.1 men jeg får ikke kobla til pc suite, noen som kunne hjulpet meg ? Men har du husket å bruke riktig COM-port? Kan hende det er det som "hidrer" forbindelsen mellom tlf'en og pc'en. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 hvordan endrer jeg slikt da ? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hos meg er det slik: Bluetooth-enheter(app) ---> COM-porter, tilkoblede enheter. Eks. Her ser jeg COM portene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå