Bone Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei, Vurderer å kjøpe nye PC-høytalere; har funnet 4 som jeg liker veldig godt. Creative Megaworks THX 250D 2.1 JBL Creature II 2.1 Black Creative I-Trigue L3500 2.1 Altec Lansing CS21 høyttalersett Håper dere vil vurdere disse! Dere kan gjerne foreslå andre hvis dere ønsker det, men 2 krav har jeg; det ene er at fargen skal være nokså mørk (helst svart), da det skal stå i stil med resten av pc-utstyret, som jo også er svart. Og at det skal være et veldig godt lydsystem som IKKE er surround! ..og én ting til; de MÅ kunne bestilles fra netshop sine sider! Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Logitech Z-2300 2.1 THX muligens dette? Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har bare personlig erfaring med Creative I-trigue l3500 av de du har listet opp her. Kjøpte dem primært på grunn av designet, siden hele pc-systemet mitt er i sølv/sort, men ble positivt overasket over lyden. Hadde fullt 5.1 tidligere men angrer ikke et sekund på at jeg gikk "ned" til 2.1. Disse har et fin utseende, de er smale så de spiser ikke opp for mye bordplass, og lydtrykket er bra nok til at naboen har ringt og lurt på hva i h€l<£te jeg driver med Oppgitt wattstyrke er temmelig lav, men virker mer troverdig en mange av "kraftverkene" som ellers er i salg. Lenke til kommentar
steffo33 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 kjøp deg heller logitech Z-5300 de har 300 watt rms og spiller så hele huset rister og de er billigere en creative sin 2.1 megaworks. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Logitech Z-2300 2.1 THX muligens dette? så enig så enig! men visst jeg skulle velg en av de du har sått opp må det bli megaworks disse to er vel de eneste verdige kandidatene i denne prisklassen. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Logitech Det er en Personlig Erfaring ! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Helt enig med at du burde kjøpe Logitech Z-5300, ikke bare klarer du å riste huset (eller dempe bassen så kraftig at du IKKE gjør det) men det er så klar å god lyd i dem at du hører det vokalisten synger (ikke bare bassen, som med omtrent alle andre annlegg) igjennom mange vegger, og ca. 2 etasjer! Eneste minuset er at det er tatt ut av produsjon, og det kan være vanskelig å få tak i. (kan sikkert skaffe et på den lokale expert-butikken for deg, i bytte mot en hundrelapp ekstra av hva anlegget koster + du betaler frakten hvis du vil ha det, men ikke finner det) EDIT: Innlegg nr. 100! Endret 30. januar 2005 av sigen Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Logitech Det er en Personlig Erfaring ! Så enig så enig... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kjøp deg heller logitech Z-5300 de har 300 watt rms og spiller så hele huset rister og de er billigere en creative sin 2.1 megaworks. han skulle ikke ha surrond da, og de skulle kjøpes fra netshop Jeg vil kaste meg på _ammaZ_ sin anbefaling, sinnsyk bra lyd i z-2300!!! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Og skulle du være i tvil, les bruker erfaringene av Z-2300 så skjønner du at dette er et rimelig småvilt sett Bassen får skjermen til å skjelve Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Beklager, leste ikke skikkelig igjennom post`en... Men uansett: gå for Logitech, du kommer IKKE til å angre! Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hvis det er musikk du skal du skal bruke høyttalerne til så må du for all del ikke kjøpe logitech, bassen høres ut som en frustrert skoeske med forferdelig resonans! Creative megaworks som du har stillt som en kandidat er soleklart den du burde velge! Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg kjøpte noen Aktive Jamo fra exspert for noen år sia, betalte 899kr for disse(tilbud) Det er helt vanelige høytalere ca 40cm høye med innebygd forsterker i den ene(beregnet til pc med JackPlug) aldri hørt noen PC høytalere som kan måle seg med lyden i disse...Prøv heller å få tak i noe liknende Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Musikk da velger du ikke Logitech. Da er Megaworks bedre. Filmer og spill, veldig jevnt personlig liker jeg Megaworks bedre her også.. Men Logitech gjør en god jobb her. Har du penger så er Klipsch Promedia kongen. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Musikk da velger du ikke Logitech. Da er Megaworks bedre.Filmer og spill, veldig jevnt personlig liker jeg Megaworks bedre her også.. Men Logitech gjør en god jobb her. Har du penger så er Klipsch Promedia kongen. enig enig!..... angrer på at jeg ikke kjøpte meg klipsch jeg også, men jeg må si jeg er godt fornøyd med Gigaworks s750, spiller bra for prislappen! Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hvis det er musikk du skal du skal bruke høyttalerne til så må du for all del ikke kjøpe logitech, bassen høres ut som en frustrert skoeske med forferdelig resonans! Creative megaworks som du har stillt som en kandidat er soleklart den du burde velge! ÆÆHhh... Mener du virkelig z-2300 ??? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) hvis det er musikk du skal du skal bruke høyttalerne til så må du for all del ikke kjøpe logitech, bassen høres ut som en frustrert skoeske med forferdelig resonans! Creative megaworks som du har stillt som en kandidat er soleklart den du burde velge! Din forbanna idiot. Logitech har da for faen ikke bare laget et sett! Hold sånt for deg selv. Endret 3. februar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hvis det er musikk du skal du skal bruke høyttalerne til så må du for all del ikke kjøpe logitech, bassen høres ut som en frustrert skoeske med forferdelig resonans! Creative megaworks som du har stillt som en kandidat er soleklart den du burde velge! Din forbanna idiot. Logitech har da for faen ikke bare laget et sett! Hold sånt for deg selv. ingen grunn til å bli så opprørt! jeg blir bare så lei de utallige fjortiss anbefalingene av diverse Logitech anleggene, fleste av dere faller for designet ikke for lyden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg anbefaler logitech z-2300 fordi jeg har erfaring fra dette anlegget selv og vet utmerket godt hvordan det låter. sitter selv med et logitech z-2200 og er storfornøyd. det samme er de jeg kjenner som har fått høre anlegget. jeg anbefaler aldri noe jeg ikke har erfaring fra selv. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) hvis det er musikk du skal du skal bruke høyttalerne til så må du for all del ikke kjøpe logitech, bassen høres ut som en frustrert skoeske med forferdelig resonans! Creative megaworks som du har stillt som en kandidat er soleklart den du burde velge! Din forbanna idiot. Logitech har da for faen ikke bare laget et sett! Hold sånt for deg selv. ingen grunn til å bli så opprørt! jeg blir bare så lei de utallige fjortiss anbefalingene av diverse Logitech anleggene, fleste av dere faller for designet ikke for lyden. Altså.. her sitter du å legger alle Logitech sett under en kam.. Er det noe som er "fjortis" (som du så godt kaldte det) så er det nettopp å gjøre det! Jeg har hørt Logitech X-230 og Creative P380 ved siden av hverandre, og må ærlig innrømme at Logitech settet ga best lyd (i mine ører) i tillegg til å se bedre ut (i mine øyne).. Disse settene ligger i samme prisklasse.. Jeg har også hørt Creative Megaworks 250 og Logitech Z-2300 ved siden av hverandre, og der må jeg si de hørtes ganske like ut (igjen i mine ører). logitech sitt sett er 200 kr. billigere og ser bedre ut (igjen i mine øyne), og jeg ville derfor anbefalt det fremfor Creative Megaworks 250... Endret 3. februar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå