Gå til innhold

Asus P5GD2 Deluxe og Firewire

myhken

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har dette hovedkortet: Asus P5GD2 Deluxe og vet om det har Firewire eller ikke.

På sidene til Asus virker det som om det kun er Premium kortet som har Firewire, men på komplett sine sider står det at Deluxe kortet har 2x Firewire utganger.

Kjekt å vite før jeg eventuelt kjøper dette kortet, og så sitter deg med sjegget i postkassen :D

Er det noen andre ting jeg bør vite om dette kortet før jeg eventuelt kjøper dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre ting jeg bør vite om dette kortet før jeg eventuelt kjøper dette?

Det viktigste er vel å tenke gjennom om en ønsker Pentium 4 Prescott med hensyn til varmeutvikling.

Kjøleløsningene som følger med P4 er skalerte for å takle dette, jeg har ikke noe problem med verken støy eller varme hos meg.

Har samme HKet(dvs Deleuxe) og det har Firewire(bruker det til iPoden min).

Det er ellers ett helt genialt HK, det har massevis av både SATA og vanlige IDE tilkoblinger(støtter 12 enheter). Det følger med massevis av kabler(til alle 12 mulige enhetene).. jeg er faktisk også fornøyd med det integrerte lydkortet(første gang det har skjedd). Jeg bestilte mitt fra itbutikken og fikk versjonen med WLAN(dette er en opsjon og kommer an på hva butikken tar inn).

Er ikke sikker på hva som kan komme i tillegg på Premium versjonen, men det må være ganske fantastisk for å forsvare en prisforskjell.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Det viktigste er vel å tenke gjennom om en ønsker Pentium 4 Prescott med hensyn til varmeutvikling.

Kjøleløsningene som følger med P4 er skalerte for å takle dette, jeg har ikke noe problem med verken støy eller varme hos meg.

Har samme HKet(dvs Deleuxe) og det har Firewire(bruker det til iPoden min).

Det er ellers ett helt genialt HK, det har massevis av både SATA og vanlige IDE tilkoblinger(støtter 12 enheter). Det følger med massevis av kabler(til alle 12 mulige enhetene).. jeg er faktisk også fornøyd med det integrerte lydkortet(første gang det har skjedd). Jeg bestilte mitt fra itbutikken og fikk versjonen med WLAN(dette er en opsjon og kommer an på hva butikken tar inn).

Er ikke sikker på hva som kan komme i tillegg på Premium versjonen, men det må være ganske fantastisk for å forsvare en prisforskjell.

Da fikk jeg svar på at den hadde Firewire. Så da er alt greit.

Har tre eksterne disker som bruker Firewire, så er ganske avhengig av det på den nye pc'en også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...