G-M-L Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg bruker WD disker og må si at viften glatt overdøver harddisken. Da har jeg dårligere erfaring med Maxtor disker i så måte. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg bruker WD disker og må si at viften glatt overdøver harddisken. Orginal vifte overdøver nok wd ville jeg tro ja, men 80mm vifte og seagate er sweet. Jeg må se om xboxen lyser for å se om den står på Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg hører det er en liten susing i Xboxen når jeg spiller, er det harddisken som lager denne lyden? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sikkert viften, utrolig dårlig og det merker du når du tar den løs, holder den i hånden og roterer viftebladene, det napper mellom spolene og magnetene og det fremkaller både vibrasjon og støy. Bytt til høykvalitets vifte med kulelager, jeg gjorde det selv for noen dager siden og det ble veldig bra Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Litt OT TheWiz, skal du ikke benytte Xbox Live? Har du sagt opp abonnementet? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg spiller ikke så mye på Xbox LiVE mer, så jeg får se hva som skjer når jeg bytter hd. Jeg bryr meg ikke om at de sier opp mitt abonoment. En annen ting, hvor kan jeg laste ned Slayers Evox Autoinstaller ? Jeg lette litt rundt på nettet, men jeg fant ikke noe. Endret 31. januar 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du finner det på bittorrent sider. Kan ikke si mer. Lenke til kommentar
xboxps2 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dersom du trenger noe for oppsett av ny HD i xboxen din så kan du gå på web-sidene www.modifisering.net. Han har en pakket ISO-fil som du kan laste ned, og der står det også hvordan du skal gjøre det. Kort og greit. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg bruker WD disker og må si at viften glatt overdøver harddisken. Orginal vifte overdøver nok wd ville jeg tro ja, men 80mm vifte og seagate er sweet. Jeg må se om xboxen lyser for å se om den står på Jeg kjører 80mm vifte men hører ikke noe til WD disken, så jeg trudde nå en stund at du hadde super sensitive ører Men, så fikk jeg inn en Xbox som skulle ha montert en 60GB WD, litt eldre utgave, og JA, den bråker noe sinnsykt. Det er ikke sammenlignbart i det hele tatt med de nye diskene ifra WD som jeg oppfatter som veldig stille. Det er ikke dermed sagt at det ikke finnes stillere disker, men å påstå at WD bråker, det synes jeg blir feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå