Tha sims Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er det systemfiler som xboxen trenger på hd`en (120gb)? Er det bare å installere harddisken ved å åpne xboxen og installere den som en hd i en pc? Eller må jeg også legge inn filer som xboxen trenger på den nye hd`en. Ja- jeg har modchip (xecuter 3.0 ). Tusen takk! Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 da er det bare å åpne xboxen og koble den til Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kan man bruke hvilken som helst harddisk som man får kjøpt i buttikken i Xboxen? kan jeg liksom bruke den samme harddisken som står i PC'n som på Xboxen? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ja du kan bruke den samme hardisken som står i pc'n.. En harddisk er en harddisk. Men husk og ta backup av partisjonene da folkens Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nei, en harddisk er ikke en harddisk når det gjelder xbox! Det er ikke alle hdder som kan lockes. Her kan du finne ut om den kan lockes. (trenger det for bla Live! og boote til org dash) Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er ikke alle hdder som kan lockes. Jeg vil påsto at alle nye moderne HDer kan lockes, men det er mye brukerfeil. Ta hvilken som helst på listen og sjekk hvor mange som har greid å locke den. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Godt mulig det, men i den ene xboxen min har jeg en wd120 som er fullt låsbar og en kamerat av av har _nøyaktig_ samme type disk(foruten at det er hans da ), og den kan ikke lockes. Prøvd da med configmagic, evox, ava og x3. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg skal modde min Xbox, og jeg trenger vel en harddisk. Har dere noen anbefalinger?, jeg vil ha rundt 100 GB. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Ikke mindre enn 120, bør ta minst 200, men tar du 400, da er du på den sikre sia Endret 30. januar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Noen som har en anbefaling på Harddisk?, mellom 100 - 200 GB Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Seagate er bra og veldig stille. wdc er bra men bråkete. Maxtor o.l har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jepp Seagate harddisker + Xbox er gull Jeg brukte bare en HD praparation boot CD i Xbox'en etter at jeg plugget i ny HD så formatertes og partisjonertes alt automatisk. Skal prøve å finne ISO filen og legge inn link her... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Denne er Harddisken er vel grei, passer denne til Xboxen ? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Si at jeg kjøper denne da, hva er det jeg må gjøre får å instalere den i Xboxen? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kan noen trekke ut noe av det som står på den siden _LA_ ga meg. Gidder ikke å lese. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du setter den i xboxen, laster ned slayers evox autoinstaller og brenner det på en cdrw/dvd-r dvd-rw dvd+rw alt etter hvem dvd rom du har. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du setter den i xboxen, laster ned slayers evox autoinstaller og brenner det på en cdrw/dvd-r dvd-rw dvd+rw alt etter hvem dvd rom du har. Det hørtes ikke så vanskelig ut. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Det er ikke vanskelig, men vil annbefale deg å lese litt selv (igjen) på XS. Hvis jeg klarte å lese meg fram til alt selv, så burde du klare det og. Nå har jeg aldri brukt noen autoinstaller, så ikke spør meg hvor man får tak i dem dem eller hvordan dem virker, men har hørt at Google er en fin søkemotor Endret 30. januar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå