Gå til innhold

Hvor kjøpe ITX-kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker, jupp beskjedent er ordet :)

Blir ingen racer, men digger størrelsen. På mini-itx.com er det masse kule eksempler; liker spesielt denne: http://www.mini-itx.com/projects/pomgolian/ Fyren bygget den inn i en kassegitar - men kom ikke på ressonansen fra strenger etc. før den var ferdigbygget.. :!: Edit: "Damn guitar seemed to amplify anything that was put inside the sound box".. "One wall mounted 6 string acoustic web server"

Ny generasjon ITX på gang med 12x12 cm hovedkort, gøy.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har planen klar for neste; jeg har et defekt Yamaha K-220 hi-fi kassettdeck, som jeg skal renske og bygge ITX'en inn i. Syns det blir kul kamuflasje :cool: Kan jo koble PWR switch og LED-lysene på kassettspilleren mot HK, f.eks. HD LED = Dolby B LED osv..

Vet ikke ennå om jeg får det til, men skal nå prøve :)

Edit: Har bokmerket siden, Andrine. Godt utvalg, synd dere ikke oppgir priser (eller forhandlere)...

MEN: Gizmoz har sluttet med data-ting (like greitt). Jeg bestilte et kabinett fra dem (ham?), betalte med VISA. Ingenting skjedde, etter en uke hadde jeg ikke fått noen pakke, kun ordrebekreftelse fra Gizmoz og leveringsbekreftelse fra EET(!). I EET-mailen stod det bl.a.:

"Hei,

Ordrenr. XXXXXX er sendt fra vårt lager på følgeseddelnr. Advance AS

Hilsen oss i EET".

Intet følgeseddelsnummer, eller (post)sendingsnummer altså. Samme dag fikk jeg mail fra Gizmoz med "leveringstid" i tittelen. Stod ingenting om leveringstid i mailen. Etter 3 uker og 4 telefoner, fikk jeg vite fra Gizmoz at pakken ikke var sendt fra EET. Den ble da sendt. Så litt skeptisk er jeg forståelig nok.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

www.multicom.no

www.mamoz.no

www.linuxbutikken.no

De jeg har kommet over foreløpig. Multicom er best å velge om du ikke befinner deg i Trondheim (Mamoz).

Andrine: Det er ikke lov med noen som helst form for reklame på disse forumene.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...