imran Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg ser etter programvare som kan speile windows 2000 partisjoenen min og deretter mulighet til å gjenopprette alt sammen hvis partsjonene / windwos skulle finne på å kræsje en mørk og stormfull dag. Det finnes en del dyre alternativer. Jeg ser etter noen billigere alternativer og samtidig også noen alternativer som kan være gratis. Takker, Imran Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tenker du på å ta et image av partisjonen? I såfall er Northon Ghost et flott program, men er usikker på om det finnes en gratis versjon. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Speiling er jo en RAID ting, er det ikke? Hadde om dette for mange år siden, du kan legge inn tre harddisker i et RAID array, og hvis en av diskene kræsjer, så kan du gjenoprette data utifra hva som står på de andre diskene, pluss tre ganger raskere filkopiering. Lenke til kommentar
imran Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 RAID er jo et altenativ, men damå begge harddiskene være i samme PC. Jeg vil sende backup til en annen PC i nettverk (eller via et mappet internett lokalisasjon). Forresten, beskytter RAID bare må disk kræsj? Hva skjer med disken (backup versjonen) hvis hoved harddisken blir smittet av virus? Vil dette kopieres over til kopien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå