theobal Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei Jeg lager en del musikk i et program som heter Fruity Loops. Noen som vet om det finnes i macversjon? Å i så fall, selvflgelig en cracket en.... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har du teste soundtrack evnt. garageband? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Å i så fall, selvflgelig en cracket en.... Tror noen skal ta seg en tur gjennom retningslinjene, jeg. Stenges. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Det er ikke tillatt å spørre etter crackede versjoner av programmer (også kalt warez). Det kan føre til advarsel og utestenging, men siden du er ny lar jeg deg slippe med en stenging av tråd og et krav om at du faktisk leser retningslinjene som du har forpliktet deg til å lese... og da er jeg fryktelig snill. EDIT : Dobbeltstenging gitt... det skjedde kjapt Endret 29. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg