Gå til innhold

Litt irriterende fra Microplex...


Anbefalte innlegg

Jeg har handlet fra Microplex noen ganger nå. Syns det virker til å være veldig god kvalitet på varene, og raskt levert.

 

Men har begynt å irritere meg litt over måten de pakker varene på, da det tydeligvis er vanlig praksis der at de stapper store esker full av isopor-chips, for så å legge nippler, bend osv løst oppi esken :hmm:

 

Blir ganske mye ekstra unødvendig leting, pga at de ikke gidder og bruke poser.

Ikke store greiene, men plagsomt nok når det gjentar seg.

Har jeg vært uheldig, eller er dette noe jeg må regne med når jeg bestiller der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har handlet fra Microplex noen ganger nå. Syns det virker til å være veldig god kvalitet på varene, og raskt levert.

 

Men har begynt å irritere meg litt over måten de pakker varene på, da det tydeligvis er vanlig praksis der at de stapper store esker full av isopor-chips, for så å legge nippler, bend osv løst oppi esken :hmm:

 

Blir ganske mye ekstra unødvendig leting, pga at de ikke gidder og bruke poser.

Ikke store greiene, men plagsomt nok når det gjentar seg.

Har jeg vært uheldig, eller er dette noe jeg må regne med når jeg bestiller der?

Tja, hvis det irriterer deg så innmari fælt, hvorfor ikke ta det direkte opp med dem istedetfor for å klage på dem på et offentlig forum? Kanskje bare la vær å handle der hvis dette er så vanvittig irriterende at du bare MÅ whine på forumet her om det :no:

Lenke til kommentar
Jeg har handlet fra Microplex noen ganger nå. Syns det virker til å være veldig god kvalitet på varene, og raskt levert.

 

Men har begynt å irritere meg litt over måten de pakker varene på, da det tydeligvis er vanlig praksis der at de stapper store esker full av isopor-chips, for så å legge nippler, bend osv løst oppi esken :hmm:

 

Blir ganske mye ekstra unødvendig leting, pga at de ikke gidder og bruke poser.

Ikke store greiene, men plagsomt nok når det gjentar seg.

Har jeg vært uheldig, eller er dette noe jeg må regne med når jeg bestiller der?

Tja, hvis det irriterer deg så innmari fælt, hvorfor ikke ta det direkte opp med dem istedetfor for å klage på dem på et offentlig forum? Kanskje bare la vær å handle der hvis dette er så vanvittig irriterende at du bare MÅ whine på forumet her om det :no:

Vel, han spurte om dette var vanlig eller om han hadde vært uheldig. Lurt kanskje å gjøre det FØR man klager til butikken...

Lenke til kommentar
Jeg har handlet fra Microplex noen ganger nå. Syns det virker til å være veldig god kvalitet på varene, og raskt levert.

 

Men har begynt å irritere meg litt over måten de pakker varene på, da det tydeligvis er vanlig praksis der at de stapper store esker full av isopor-chips, for så å legge nippler, bend osv løst oppi esken :hmm:

 

Blir ganske mye ekstra unødvendig leting, pga at de ikke gidder og bruke poser.

Ikke store greiene, men plagsomt nok når det gjentar seg.

Har jeg vært uheldig, eller er dette noe jeg må regne med når jeg bestiller der?

Folk skal klage over alt. Hadde bare Microplex pakket dårlig, hadde det vært en real sak. Men det bør da vel være positivt at Microplex pakker varene inn godt, slik at de ikke blir ødelagt. Utrolig hva folk klager over. Nå må folk stoppe med denne klagingen og sytingen.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet fra Microplex noen ganger nå. Syns det virker til å være veldig god kvalitet på varene, og raskt levert.

 

Men har begynt å irritere meg litt over måten de pakker varene på, da det tydeligvis er vanlig praksis der at de stapper store esker full av isopor-chips, for så å legge nippler, bend osv løst oppi esken :hmm:

 

Blir ganske mye ekstra unødvendig leting, pga at de ikke gidder og bruke poser.

Ikke store greiene, men plagsomt nok når det gjentar seg.

Har jeg vært uheldig, eller er dette noe jeg må regne med når jeg bestiller der?

Tja, hvis det irriterer deg så innmari fælt, hvorfor ikke ta det direkte opp med dem istedetfor for å klage på dem på et offentlig forum? Kanskje bare la vær å handle der hvis dette er så vanvittig irriterende at du bare MÅ whine på forumet her om det :no:

Vel, han spurte om dette var vanlig eller om han hadde vært uheldig. Lurt kanskje å gjøre det FØR man klager til butikken...

jeg sa at han kunne TA det opp med dem, sende dem en mail.. spørre om de har mulighet for å legge dette i poser. Sannsynligheten for at han er så uheldig at de glemmer det flere ganger er så liten at dette er uansett unødvendig å spørre om her. det er MYE enklere å bare sende de en liten mail.

Lenke til kommentar

I all verden... Jeg sier jeg er godt fornøyd med varer og levering, men at jeg irriterer meg LITT over en litt lite gjennomtenkt pakking av smådeler. og spør om dette er vanlig praksis, eller om jeg har vært uheldig?

 

Vil på ingen måte klassifisere det som å "whine", det må da være mulig å spørre om det her uten at det skal komme masse spydige innlegg. Si da heller at dette har aldri skjedd meg, eller at jeg syns det er helt ok og bruke masse tid på å sile ut nippler og annet småtteri.

 

Og ja, hvis noen gidder å svare seriøst, og det viser seg at dette er noe alle opplever, sender jeg gjerne en hyggelig mail til Microplex og spør om det er mulig og endre litt på pakkerutinene. :)

Lenke til kommentar

pcp160, det må være en fryktelig påkjenning for deg å måtte lete rundt i esken i flerfoldige sekunder etter varene du har betalt så mye for. Er det ikke fryktelig at pappeskene er tapet så godt igjen også? Du må jo rive og slite lenge for å få vekk tapen.

Pappeskene er sikkert litt for store også, de tar opp mye plass på rommet ditt mens du pakker ut, og så kommer det små isoporbiter utover gulvet som du må plukke opp og kaste etterpå. Søppelkassa di blir kanskje full, sånn at du må tømme den og kjøpe en ny plastikkpose på nærbutikken, som du kan begynne å fylle med resten av isoporen. Du må jo nesten bruke en hel kveld av din dyrebare fritid på prosjektet med å åpne pappeska, lete rundt i isoporen og rydde opp etterpå. Dumme Microplex! De er slemme!

 

Det verste er vel at du må GÅ helt til posten for å hente pakken, Microplex burde nok dekke slitasje på skoene dine.

Lenke til kommentar
jornt Skrevet 29/01/2005 : 14:34

  pcp160, det må være en fryktelig påkjenning for deg å måtte lete rundt i esken i flerfoldige sekunder etter varene du har betalt så mye for. Er det ikke fryktelig at pappeskene er tapet så godt igjen også? Du må jo rive og slite lenge for å få vekk tapen.

Pappeskene er sikkert litt for store også, de tar opp mye plass på rommet ditt mens du pakker ut, og så kommer det små isoporbiter utover gulvet som du må plukke opp og kaste etterpå. Søppelkassa di blir kanskje full, sånn at du må tømme den og kjøpe en ny plastikkpose på nærbutikken, som du kan begynne å fylle med resten av isoporen. Du må jo nesten bruke en hel kveld av din dyrebare fritid på prosjektet med å åpne pappeska, lete rundt i isoporen og rydde opp etterpå. Dumme Microplex! De er slemme!

 

Det verste er vel at du må GÅ helt til posten for å hente pakken, Microplex burde nok dekke slitasje på skoene dine.

Vet ikke helt hvorfor du henvender deg til meg med alle dine problemer?

Dette våset ditt, som du tydeligvis har tenkt nøye gjennom har jo ingen ting med hverken mitt spørsmål, eller utsagn. Hvis man ikke evner å se at smådeler i pose vil være og foretrekke, eller syns det er et helt håpløst forslag er jo det greit.

Som du forsto, allerede i mitt føste innlegg, er jeg i likhet med de fleste andre enn deg godt fornøyd med at varene er godt pakket, og av god kvalitet.

 

Edit; no tull med quoten :)

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
Dette våset ditt, som du tydeligvis har tenkt nøye gjennom har jo ingen ting med hverken mitt spørsmål, eller utsagn. Hvis man ikke evner å se at smådeler i pose vil være og foretrekke, eller syns det er et helt håpløst forslag er jo det greit.

Som du forsto, allerede i mitt føste innlegg, er jeg i likhet med de fleste andre enn deg godt fornøyd med at varene er godt pakket, og av god kvalitet.

Hvis du er fornøyd med at varene er godt pakket, og av god kvalitet, hvorfor klager du i det hele tatt? Kritikken du vil rette er jo helt usakelig og langt på viddene. Skjønner ikke hvorfor denne tråden i det hele tatt fins.

Lenke til kommentar

Greit nok at han spør om det er fleire som får varene pakka inn slik -før- han sender mail, men eg skjønnar også resten av folka her til ein viss grad. Det har vore mykje unaudsynt klaging over webshopar i det siste. Det er ein negativ tendens som moderatorar burde slå hardt ned på. Det er jo langt frå god reklame for ein seriøs webshop at ein fjortis lagar ein tråd á la "Komplett.no SUGER!!!" som visast på forsida. (Dette dømet har ingenting med trådstartar å gjere, berre generelt).

 

Tilbake til emnet. Det hadde kanskje vore lurare å sende mail til Microplex fyrst før du henvendte deg til den store massen. Det fungerar betre at mange sender inn mail enn at nokon lagar forumtrådar. Hvis du likevel er misnøgd med servicen etterpå og at du kjenner deg urettvist behandla, så er det kanskje på tide å skrive ein tråd om det...

 

...signs out

Lenke til kommentar

Synes det har haglet med klage- og sytetråder de siste dagene. Og alle trådene har gått ut på at folk har klaget på ting som enten har vært helt uvesentlig, og her blir det klagd på ting som faktisk er bra. Det er et tegn på at mange av oss er bortskjemte drittunger som ikke har peiling på respekt. Til de som er glade i å opprette slike "xxxx SUGER!!!": Skjerp dere, en gang for alle!!!

Lenke til kommentar

Ja, at det ikke går an å påpeke en ting som kunne vært gjort bedre av en webshop, uten at det skal bli besvart på lik linje med "Komplett suger" er jo bare noe jeg må beklage.

Hvis noen finner et eneste innlegg fra meg i den kategorien, vil jeg gjerne høre om det.

 

Jeg prøver på ingen som helst måte å disse Microplex. Og ærlig talt er det litt frustrerende at noen fortsatt ikke skjønner hva jeg sier, men må vri, vrenge og dra det langt ut av proposjoner. Jeg påpeker altså at jeg hadde satt pris på og få de sm delene i en liten pose, ettersom de forsvinner litt i chipsen. Men blir beskyldt for og klage over alt mellom himmel og jord, inkl skoslitasje, for store esker, dårlig innpakning osv osv.

 

Hvis noen ikke forstår hva jeg sier, er det bedre og kanskje spørre, enn og lage en sak som ikke har noe med det jeg snakker om å gjøre.

 

Og forøvrig, takk til dere få som har forstått spørsmålet og svart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...