kanariz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Nå har d skjedd d "vi" frykta, når vi slår på xboxen til kameraten min får vi opp en feilmelding, står 05 øverst i hjørnet og så står det kontakt service osv på mange språk. han har nettopp satt inn chippen, ikkeno prg vare... hva er dette? er chippen ødelagt? #topic endret av moderator jankee# Endret 29. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Error 05 betyr at HD ikke er låst Xbox feilmeldinger kan du lese om her: Xbox-scene Endret 29. januar 2005 av G-M-L Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 ok, takk... åssen fixer jeg det da? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ok, takk... åssen fixer jeg det da? Har du EvoX, bruker du låsefunksjonen som den har Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 ja jeg vet... men problemet er at jeg ikke kommer inn på xboxen... ikkenoen menyer. bare den skjermen med 05 i hjørnet... hva kan jeg gjøre?? Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Boot opp på en DVD som har Evox (Slayer's Autoinstaller f.eks) og lås HD med den. Samme plate kan du bruke for å installere Dashboard og XBMC på HD også. Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 ok... hvor kan jeg få tak i denne prgvaren?? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ok... hvor kan jeg få tak i denne prgvaren?? Det er et spørsmål som ingen her har lov til å svare på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 la meg gjette, xboxen er chippet og dere har bommet litt slik at nå er ikke chippen enablet, bruk bryteren som dere har montert og sett chippen til on. dere får feilmeldingen pga xboxen prøver å starte opp på vanlig måte og registrerer at harddisken ikke er locked, hvis dere skrur på chippen så funker det. Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 okey... det er 3 brytere som er monter utenfor xboxen, dem står riktig, men er det en bryter på selve chippen? er det den du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 tenker kun på de bryterne som er montert på utsiden av xboxen. sikker på at de står helt rett ? hvilken bios har du ? retail ? Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ja er helt sikker, har prøvd alt annet også.... vet ikke åssen bios jeg har, bare at jeg har xecuter 2,6 ce og har bytta harddisk.... hadde vært sinnsykt fint om noen kunne finni ut av dette, har ikke råd til å kjøpe ny xbox.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) les tråden her på gamer.no som omhandler tutorialer for chipping av xbox, så besøker du et par forum og beskriver problemet så nøyaktig som overhodet mulig. hvilken chip hvilken bios evt installere ny bios på bank2 eller 1. Endret 30. januar 2005 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå