paknive Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Okay gutta, noen meninger om detta kabbisen her da? Har ikke helt sansen for de helt "vanlig" og enkle Lian Li og lignende kab jeg Og det synes vel.... Asus 3600 Ferrai rød Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 det er allerede eit par trådar om det kabinetet det er ikkje heilt min stil Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 JEG synes det var stygt, jeg liker stilrene lian li kabinetter, men om det kabinettet der er bra, det vet jeg ikke, er nok ikke mange som har det gitt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mange tråder om det ja, så en tilfeldivis i går (eller var det natt? ) Synes det er styyyyyyyygt! Stilrent: "Plastic fantastic: Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 det var andeledes det skal det ha... men jeg ville ikke hatt det. som sakt plastic fantastic Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 De luftinntakene var jo litt rå da, men ellers ikke helt tingen jeg ville satt i stua. Eller fått lov til av madammen heller Tror man må bli vant til en sånn... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Haha, konge. Men ikke noe jeg kjøper. AS2 derimot.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg