Gå til innhold

Logitech ifeel mouseman i XP

Anbefalte innlegg

Hei

Musa mi virker ikke helt som den skal i XP. Hvis jeg drar hardt i den endre pekeren retning og går helt ulogisk iforhold til hvordan man beveger den. Dette gjør det håpløst å¨spille feks counter-strike....

Jeg har lest endel om problemet og det skal visstnok være akselerasjonsbanen i XP som er forskjellig iforhold til tidliger versjoner av windows.

Jeg har prøvd en musfix fra http://www.tweakxp.com, men dette hjalp lite, jeg har også prøvd forksjellige drivere fra logitech, men også dete funket dårlig.....

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forslag:

Åpne Kontrollpanel/ mus - velg fliken Knapper, marker Knapp 2 og velg enten Universal Scroll eller Ingen tilordning - uansett ( jeg bruker Cordless optical ), kan muligheten ligge der.

...kom til å tenke på noe jeg så i et annet spill ( siden jeg ikke spiller CS ): en innstilling for musa, no à la Inverted Move. D.v.s. 'spillredskapen' i spillet beveger seg motsatt av bevegelsen på musematta.

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-06-17 10:04 ]

Lenke til kommentar

Har samme oppførselen i Windows 2000 med Logitech iFeel Mouseman.

Drar jeg musa *meget* fort, så ser det ut som om den treffer en vegg og spretter tilbake. Det vil jeg anta har med optikken som ikke klarer å oppdatere fort nok - og dermed ikke noe man kan gjøre noe med.

Men det er ikke ett problem ettersom jg aldri i livet kan tenke meg situasjoner hvor jeg må bevege musen så fort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...