GooDSpeeD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei Musa mi virker ikke helt som den skal i XP. Hvis jeg drar hardt i den endre pekeren retning og går helt ulogisk iforhold til hvordan man beveger den. Dette gjør det håpløst å¨spille feks counter-strike.... Jeg har lest endel om problemet og det skal visstnok være akselerasjonsbanen i XP som er forskjellig iforhold til tidliger versjoner av windows. Jeg har prøvd en musfix fra http://www.tweakxp.com, men dette hjalp lite, jeg har også prøvd forksjellige drivere fra logitech, men også dete funket dårlig..... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Forslag: Åpne Kontrollpanel/ mus - velg fliken Knapper, marker Knapp 2 og velg enten Universal Scroll eller Ingen tilordning - uansett ( jeg bruker Cordless optical ), kan muligheten ligge der. ...kom til å tenke på noe jeg så i et annet spill ( siden jeg ikke spiller CS ): en innstilling for musa, no à la Inverted Move. D.v.s. 'spillredskapen' i spillet beveger seg motsatt av bevegelsen på musematta. [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-06-17 10:04 ] Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har også et problem med denne musa. Når jeg drar musa en vei og trykke eller slipper knappen, kommer det en liten lagg. Dette er utrolig irriterende i cs og andre fps spill. Er dette vanlig? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har samme oppførselen i Windows 2000 med Logitech iFeel Mouseman. Drar jeg musa *meget* fort, så ser det ut som om den treffer en vegg og spretter tilbake. Det vil jeg anta har med optikken som ikke klarer å oppdatere fort nok - og dermed ikke noe man kan gjøre noe med. Men det er ikke ett problem ettersom jg aldri i livet kan tenke meg situasjoner hvor jeg må bevege musen så fort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå