2re Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har en 3 år gammel HP L1520 15" flatskjerm som trolig begynner å bli syk..... Ved oppstart av maskinen, er skjermen veldig mørk på venstre side, og begynner etter noen minutter og flimre kraftig. Det mørke partiet forsvinner gradvis etter hvert, men flimringen varer i ca 15-20 min. Etter det oppstår flimmringen "nå og da". Lysstyrken variere også stokastisk. Bortsett fra å kjøpe en ny fet 19-20" , finnes det noen medisin for dette? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hmm..har akkurat samme skjerm som deg. Tre årgammel sak. Den funker fint i spill osv..men jeg har etterhvert begynt å tenke på å kjøpe meg en 19" LCD till spillbruk. Du burde gjøre det samme. Ellers kan du sjekke at kontaktene sitter bra i. Min DVI tilkobling løsnet litt i feste bak...måtte teite skruene..men dette resulterte kun i at bilde forsvant helt...ikke noe mørkere partier osv..Din skjerm har sikkert fått hard medfart og det er på tide å kjøpe ny! Lenke til kommentar
2re Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Har sjekket at alle kablene sitter som de skal, og det gjør de... Ser vel ut til at jeg må investere i en ny skjerm da ja..... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ja..du må nok det. Heldiggrisen. Jeg kunne ønske det skjedde med min slik at jeg på en måte har "gyldig" grunn til å kjøpe ny 19". Lenke til kommentar
akom Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har samme skjerm HP L1520, tre år gammel, samme problem. Testet skjermen på annen data maskin ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå