PGylder Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Playa De Las Teresitas på Tenerife. Ingen korrigereinger, kun endret størrelse. Utstyr Nikon D70, Sigma 18-50mm 1:3,5-5,6DC D Film Digitalt Innstillinger Blender f/10 Lukker 1/400s Brennvidde 18mm Per Lenke til kommentar
johsol Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Solens livgivende stråler over trollenes rike. Bildet ble tatt om morgenen 29/11-2004 i Gudbrandsdalen akkurat i det solen kastet sine første LIVgivende stråler over himmelen og tusser å troll hastig hadde trukket seg tilbake for ikke å bli til stein, Skyene fikk et utrolig fargespill denne morgenen som varte ca to minutter så var det over... Bildet er orginalt altså ingen objekter er flyttet på eller tillført bildet men jeg har justert level på trærne i forgrunnen for å gjøre de mørkere, det samme med terenget i bakgrunnen, denne er gjort mye lysere samt at himmelen har fått en ekstremfarge for å gi en litt mystisk trollstemning. Innser vel i ettertid (etter å ha fått det påpekt) at dette kansje ble for meget av det gode... edit: lagt til opplysninger om bildet Endret 19. februar 2005 av johsol Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Nå haster det! Hvis dere vil være med i konkurransen, vil jeg gjenta at konkurransen avsluttes 19. februar klokken 22:00 (på den måten kommer jeg ikke så sent i seng). Samtidig opprettes en poll som skal være klar senest klokken 00:00 20. februar. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Her er mitt bidrag. Større versjon av bildet. IXUS 400 Auto Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 To helt forskjellige liv Bildet tatt i en sidegate ved Markusplassen i Venezia med Dimage 7Hi sist sommer. Kontrasten fra det nesten kvalmende turistpresset rundt severdighetene og kanalen, til denne rolige bakevja et kvartal lengre nord var slående, og for meg utrolig typisk for Venezia der man uten kart nesten kan gå seg vill i trange smug bare man tar til feil side i ett eneste kryss. Både turister og venezinaere synes å sette pris på de svale og skyggefylte bakgatene iblant. Likevel er kontrasten mellom livene de lever enorm.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Liv på Aker Brygge: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Mitt bidrag: Tatt ut vinduet i det solen holder på å gå ned. Det er endret størrelse og endret litt på fargetemperatur. Sony P150 Blender: f/5.6 Lukkertid: 1/640 Brennvidde: 8mm ISO: 100 edit: La til litt info Endret 19. februar 2005 av SBS Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Tenkte eg berre måtte vere med, - mange flotte bilete her, eg har ingen sjangs til å få ei stemme same kva. Difor fann eg berre eit bilete eg tok i Oxford (fyrste eg fann der eg tenkte «liv») og crop-a det, samt endra på kontrast og saturation. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Nå stenges februarkonkurransen for bidrag, og en poll er opprettet her: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=209&t=381110 Endret 19. februar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg