The Red Devil Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Eg har eit lite problem som eg ikkje forstår. Det begynte 3-4 dager etter eg hadde installert xp. Eg har eit nettverkskort og eit isdn kort i maskinen. Bruker nettverkskortet opp mot lokal nettverket og isdn mot internett. Vist eg ikkje disable nettverkskortet. Så kan eg ikkje browse internettsider. Men eg kan bruke icq/msn. Disabler eg nettverkskortet fungerer alt på internett. Eg får dette problemet uansett om eg har plugget ein nettverkskabel i nettverkskortet eller har toke den ut. Veit nokon kva som mkan være feil ? På forhand takk. Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Har du angitt hvilken internettoppkobling internet explorer skal bruke? For meg virker det som om internet explorer er satt opp til å bruke den linjen den anser som raskest, nemlig et lokalt nettverk. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 hmm, nei har ikkje gjort noko der. Kor stiller eg inn dette ? Lenke til kommentar
Tco95 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 For å sette opp hvorden IE kobler seg opp til internet i XP, går du inn i Control Panel -> internet options -> connections. Det har du noen valg på hvordan du kan koble deg opp. Hvis du bruker "always dial" så burde du være i mål. Mvh Tco95:-) Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Prøvde å stille inn dette når eg kom hjem men det forandret ingenting. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Network Setup Wizard.... trykk win+r -> netsetup . Hvis internett fremdeles ikke funker, kan du jo teste med en annen netleser (opera), og se om den funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå