Gå til innhold

PC kjøling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-16 18:01, PanzerFaust skrev:

huh? jeg trodde den største av pc-boksene var harddisken eller no sånt. :smile:

Å kalle skjerm+mus+tastatur+høytalere+scanner+printer+PC for "PC-en" er skikkelig Elkjøp :razz:

En PC er kabinettet og alle tingene du har i kabinettet(altså den boksen folk flest refererer til som harddisken selv om dette er helt feil). Harddisken sitter som kjent inni kabinettet og hvis du kaller hele PC-en(altså kabinett+innmat) for harddisk så kan man begynne å kalle en bil for sigarettenner.

Skjerm = skjerm

tastatur = tastatur

usw.

Du har bare en PC boks og det er harddisken :wink:

Lenke til kommentar

Helt enig med deg anders!

Var en PC på ungdomskolen en gang som ble stjålet, å da kom jo selvfølgelig elevrådsrepresentantene i hver klasse for å informere, samt å prøve å finne ut hvem som hadde stjålet den.

I quote:

"*kremt*, Dere vet sikkert allerede at PC'n som står i mediateket er blitt stjålet. Den ble stjålet på tirsdag og sammen med en video spiller som også ble tatt, utgjør det en god sum penger... bla bla bla... men det er bare harddisken som er blitt tatt da, ikke skjermen... bla bla bla...."

I'm sick and tired of people calling the PC a harddrive, and the monitor a PC.....

agree?

Amd Guru

The ultimate web site

[ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2001-11-16 23:10 ]

Lenke til kommentar

Du skrev

"I'm sick and tired of people calling the PC a harddrive, and the monitor a PC..... "

og jeg lurte bare på om det var du som kom på dette utsagnet eller om du siterte en annen person. Synes den settninga var veldig bra.

Signaturen min finner du ved å trykke på det lille huset med www ved siden av. Står under alle mine meldinger :wink: Adressen er http://home.no.net/anl men jeg gjør oppmerksom om at den er provoserende.

btw på http://home.no/divx-planet skriver du "Digital Video Disc (a.k.a Digital Versatile Disc)" Digital Video Disc er feil. Nå er DVD bare en forkortelse for Digital Versatile Disc(var masse surr rundt dette her på starten og Digital Video Disc var aldri offisielt, men det henger fortsatt igjen).

Lenke til kommentar

Hehe!

Vet også at det heter Digital versatile Disc, men det må være en typo' det der.

Legg merke til når siden ble oppdatert :smile:

Rart at ikke home.no har slettet kontoen men ennå :wink:

Utsagnet var mitt, men jeg lurer på om jeg har sett det på en side selv. Lå sikkert i underbevistheten min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...