Zemeckis Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hei Har en pakken som ligger på mitt lokale postkontor siden kl.9.00 i går. Og har fremdeles ikke fått en hentelapp på min bestilling hos komplett. Kan jeg få hentet ut pakken uten å ha fått hentelappen? Begynner å bli utålmodig Edit: Sist jeg hadde bestilt noe så fikk jeg hente lappen samme dagen som pakken hadde ankommet mitt lokalpostkontor. Endret 29. januar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bare ta en utskrift av pakkesporen på posten.no og bruk den istedet. Om du ikke har skriver, holder det å skrive ned nummeret på pakken. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Bare ta en utskrift av pakkesporen på posten.no og bruk den istedet. Om du ikke har skriver, holder det å skrive ned nummeret på pakken. Takker *Skriver ned og løper til postkontoret* Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har fått lov å hente pakken uten hentelapp, men jeg er ganske sjarmerende... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har fått lov å hente pakken uten hentelapp, men jeg er ganske sjarmerende... Hehe, du trenger nok ikke sjarm for å hente en pakke uten pakkelappen. - Eller, kanskje jeg er litt sjarmerende likevel da Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 har aldri hentet pakke med pakkesporing.. kanskje fordi jeg bor på en bygd og damen på posten hilser på meg med navn? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har fått lov å hente pakken uten hentelapp, men jeg er ganske sjarmerende... Jeg også. Jeg er dog ikke sjarmerende, men flink til å krangle. 1 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Noen ganger lar de deg uten lapp, de spørst hvem som står i "kassen" egentlig.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei Har en pakken som ligger på mitt lokale postkontor siden kl.9.00 i går. Og har fremdeles ikke fått en hentelapp på min bestilling hos komplett. Kan jeg få hentet ut pakken uten å ha fått hentelappen? Begynner å bli utålmodig Edit: Sist jeg hadde bestilt noe så fikk jeg hente lappen samme dagen som pakken hadde ankommet mitt lokalpostkontor. Bare hent den du Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Fikk hentet pakken min uten noen problem. Var ei ganske fin ei som stod bak Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg hater posten. Jeg måtte lete selv på postkontoret fordi posten hadde rota vekk lappen på pakken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg hater posten. Jeg måtte lete selv på postkontoret fordi posten hadde rota vekk lappen på pakken. Lete SELV?! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg hater posten. Jeg måtte lete selv på postkontoret fordi posten hadde rota vekk lappen på pakken. Rart... Visste ikke at de slapp inn folk der. Selv henter jeg pakker med sporingsnr, så spør de om navnet mitt, jeg må skrive signatur på en lapp så er alt greit. Vanligvis iallefall, har vært slik siden jeg begynte å bestille PC-deler på nettet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Selv henter jeg pakker med sporingsnr, så spør de om navnet mitt, jeg må skrive signatur på en lapp så er alt greit. Vanligvis iallefall, har vært slik siden jeg begynte å bestille PC-deler på nettet. Det gjorde jeg også Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det egentlig mulig å hente en pakke uten pakkenr? Altså bare med navn? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Legg in pakkenr etter ?Data= i denne url'en: http://62.148.47.152/Posten/PagesKM/Strekkode.aspx?Data= Så får du strekkode du skriver ut ;D F.eks.: http://62.148.47.152/Posten/PagesKM/Strekk...325435754654543 Edit: Nice bump SN25P Endret 4. september 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det egentlig mulig å hente en pakke uten pakkenr? Altså bare med navn? 9426134[/snapback] Nei, det var ikke mulig for meg da jeg var i en lignende situasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå