orbryn Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg flashet mitt sapphire 9700np kort i håp om å få 9700pro. Jeg har byttet kjøler til en artic cooling kjøler som virker eksemplarisk. Har fulgt guiden som ligger her i forumet men brukt 9700pro bios selvfølgelig. Men da jeg skrev inn kommandoene kom det opp med rød skrift "error" og noe mer tall.. Jeg fikk hetta, men da jeg startet på nytt virket alt som før. Virker som om ingenting ble skrevet til eller kopiert fra skjermkortet. Noen som vet hva som skjedde? PS: Kan noen gi meg en link som funker hvor jeg kan se alle produsentenes BIOSer. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Lurte egentlig på å gjøre dette selv. Hvor ligger evt guide? Noen som har erfaring med dette og kan si om det evt er noe særlig med ytelse å hente? PS: Vil det fungere med Zalmann sin heatpipe løsning? Har det pr idag. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Dersom den nye biosen avviker for mye fra den gamle, vil man få error melding, og prosessen avbrytes. Man må da 'tvinge' flashingen med en switch: '-f' (force) mvh r. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Eg flasha mitt Sapphire 9700 np til PRO. Funka fett det Men dette var i forfjor sommer, ahhh for en perfekt sommer det var ææ ikkje pga kortet azzå :!: Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Mala: Du har ikke tilfeldighvis noe url til en guide for å gjøre dette? Evt komme med en liten guide selv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Mala: Du har ikke tilfeldighvis noe url til en guide for å gjøre dette? Evt komme med en liten guide selv her er noen linker til BIOS`er Bios Kanje denne siden kan hjepe deg? her Har dessverre ikkje mer tid nå, men håper du kan finne litt trøst her hehe! eller e det bare å søke litt på google Lykke til! Endret 10. mars 2005 av Mala Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Skal teste når jeg kommer hjem fra jobb Husker jeg så endel artikler om hw-modding i begynnelsen når dette kortet kom, men etter at jeg kjøpte det selv fulgte jeg ikke med på dette, og nå er det så og si bare guider til modding av 9800 man finner rundtom. Takk for linken iallefall, skal gi en lyd på hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå