Theo343 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Slike ting kan fort bli svindyrt og lurer på gode alternativer. Noen? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 microplex eller 3dfxcool Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 bare glemm microplex.no er det en butikk som er dyr på sende sånne småting så er det dem. Sjekk PCstyling.no, handlet der for noen uker tilbake, sammenlignet priser med mp.no og kom mye billigere unna med pcstyling.no Oppsøk butikker som også kan sende som brev, noe mp.no aldri blir å gjøre.. og som tar VISA eller en annen form for forhåndbetaling.. Har selv kuttet ut mp.no da dem er svindyre på frakt.. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Microplex har vel begynt å gi muligheten til å sende i brev? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Gjør meg ikke noe om mp er "dyre" i frakt, jeg skal ha andre varer der. Men lurte på selve varene... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 nei. mp.no kommer aldri til å tilby brevfrakt.. det har dem nu banka inn i huet mitt hver gang jeg har spurt om det. Selve varene er omentrent like billi, skal du først bestille der så bestiller du likså greit allt der, er ikke verd å handle andre plasser bare pga noen få kr forskjell på en kabel Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Den er mottatt. Jeg ville egentlig det, men skulle ha så mye smådill at det ble voldsomt dyrt. Ellers hadde jeg ikke giddet sjekke. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ELFA har jo mye til billig pris... hvis du ønsker å mekke sammen noe selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå